Od ideje do Ljute ptice
Više nego ikada prije, tržište igara doživljava razdoblje velike zasićenosti. Dvosjekli je to mač koji s jedne strane korisnicima pruža veliki izbor igraćih naslova, no s druge dovodi u pitanje njihovu kvalitetu. No, mnogo je interesantniji razlog zašto je tome tako. Je li izrada igara postala toliko trivijalan posao da ga može odraditi svaki srednjoškolac te koliko je rada, truda i ulaganja potrebno da igraći naslov izađe iz sfere Flappy bird klona i probije se kroz redove App Storeovih i Google Playevih top-lista? Vrijeme je da se taj misterij razriješi
Krešimir Mudrovčić, CROZ
Pretvaranje znanja u konkretne proizvode
Tvrtka CROZ u procesu je monetizacije iskustava koja je stekla na brojnim projektima i pretvaranju tih znanja u konkretne alate – softverske proizvode koje će ponuditi cijelom svijetu
Kisha
Posljednji kišobran koji ćete ikad kupiti
Kišobrani su potrošna roba – koliko ste ih dosad ostavili po kafićima, čekaonicama, uredima državne uprave...? Možda ste pomislili da bi pomoglo kad biste kupili zaista dobar kišobran – no to pomaže tek ako takav kišobran ima i čip koji će se oglasiti kad se udaljite od njega
Konferencija o digitalnom marketingu
Snaga i slabost digitalnog marketinga
Konferenciju "Od digitalnog marketinga do marketinga digitalne ere", koja je održana u Zagrebu u organizaciji Visokog učilišta Algebra, pratilo je na licu mjesta više od 350 posjetitelja, a prijenos uživo popratilo je i dodatnih 1.100 sudionika
BSA i MUP RH
Nelicencirani softver otvara vrata malveru
BSA istraživanje za 2014. pokazalo je da je 52 posto softvera instaliranog na računala tijekom prethodne godine u Hrvatskoj bilo nelicencirano, dok je globalna stopa 43 posto
3D printanje zgrada
Građenje 'printerom'
Početkom ove godine gotovo su svi mediji prenijeli kako su Kinezi izgradili prvu “pravu” vilu tehnologijom 3D ispisa. Uz vijest je, nažalost, išlo dosta malo dodatnih informacija – čini se da ni sam kineski proizvođač nije bio zainteresiran podijeliti puno detalja s javnošću, vjerojatno u želji da što dulje sačuva znanja vezana uz ovu revolucionarnu tehnologiju
Intervju: Gianni Carenzi, direktor prodaje za područje Balkana, Epson
Značaj u regiji
Hrvatsko tržište bitan je dio Epsonovog poslovanja jer ostvaruje između 35 i 40 posto rezultata u čitavoj regiji