22,9 % poduzeća u EU u 2022. bavilo se internetskom prodajom
U 2022. godini 22,9% poduzeća u EU-u provodilo je internetsku prodaju, što je bilo 0,1 postotni bod (pp) više u usporedbi s 2021. (22,8%) i 6,5 pp više u usporedbi s 2012. godinom (16,4%)

Među zemljama EU postotak poduzeća koja se bave internetskom prodajom znatno je varirao. Najveći udio zabilježen je u Litvi (38,9%), Švedskoj (38,1%) i Danskoj (36,7%). Nasuprot tome, najmanji udio zabilježen je u Rumunjskoj (12,9%), zatim u Luksemburgu (13,4%) i Bugarskoj (15,1%).
Udio poduzeća koja provode online prodaju značajno je varirao ovisno o veličini poduzeća. U 2022. godini 45,9 % velikih poduzeća u EU-u provodilo je internetsku prodaju, a 30,2 % srednjih poduzeća. Nasuprot tome, 20,8% malih poduzeća bavilo se internetskom prodajom u 2022. godini.