Navigacija - HERE drži 59% europskog tržišta

Značaj preciznih i ažurnih kartografskih podataka ubrzano raste, osobito s porastom naprednih sustava za pomoć vozaču (ADAS) i uvođenjem propisa kao što su Inteligentna pomoć pri brzini (ISA) i Upozorenja na cesti za program procjene novih automobila (NCAP). Karte mogu razumjeti značajke i uvjete na cesti, prepoznati ograničenja brzine i pružiti pravodobna upozorenja. Stoga potreba za visokokvalitetnim kartama postaje ključna za povećanje sigurnosti vozila i udobnosti vožnje.
Samo četiri kartografske tvrtke, naime, HERE, TomTom, Google i Mapbox, nude svoje kartografske podatke za globalnu navigaciju u vozilima proizvođačima automobila. Europa i Sjeverna Amerika neke su od ključnih regija u kojima proizvođači automobila integriraju mapiranje i navigaciju unutar vozila.
Europa, jedno od ključnih tržišta za pružatelje kartografskih usluga, dom je brojnih proizvođača automobila. HERE drži lavovski udio (59%) u licenciranju sadržaja kartografskih podataka za navigaciju u vozilu u Europi, a slijedi ga TomTom s 31% tržišnog udjela. Zajedno u Europi imaju više od 80% tržišta u prvoj polovici 2024. godine, prema Counterpointovom izvješću European In-Vehicle Navigation Trackeru.