Megatrend poslovna rješenja - Klanovi pri glasanju za Euroviziju

U Megatrend poslovnim rješenjima odlučili su provjeriti uvriježeno mišljenje da prilikom glasovanja na Euroviziji "prijatelji daju prijateljima bodove", odnosno postoje li regionalne ili geopolitičke sklonosti pri glasovanju

Gorden Knezović četvrtak, 17. veljače 2022. u 16:00

Podatke o glasovanju pogledali su pomoću Neo4j graf baza podataka i integriranih algoritama za grafove i znanost o podacima, kako bi provjerili postoji li ikakva veza između zemalja i njihova glasanja, tako što su dali algoritmu da odredi postoje li zajednice između njih. Korištena su tri skupa podataka, glasanje 1975.-2015., telefonski glasovi 2016.-2019. i glasovi žirija 2016.-2019. godine. Podaci su uvezeni u Neo4j bazu korištenjem integriranih LOAD CSV funkcija.

Članak dostupan pretplatnicima

Kako bi mogao pročitati cijeli članak, moraš biti prijavljen na Bug.hr sa svojim podacima te imati status pretplatnika.

Mreza 3 / 2022 ožujak 2022.