Megatrend poslovna rješenja - 35 godina inovacija
Već 35 godina ime Megatrend prisutno je na našim prostorima. Ključ Megatrendove dugovječnosti leži u prilagodljivosti i inovativnosti – tijekom naših prvih 35 godina razvijali smo se i mijenjali, uvijek istražujući nove mogućnosti primjene tehnologije u poslovanju – naravno, ponekad smo bili ispred svoga vremena, ponekad smo u potpunosti pogriješili smjer, a ponekad smo imali sreće te su naši pothvati rezultirali uspjehom
Prije točno osam godina započeli smo sramežljivo koketirati s umjetnom inteligencijom – sudjelovali smo na međunarodnom IBM-ovom natječaju pod nazivom Watson Build i – evo, da se malo hvalimo – došli do polufinala u Monte Carlu. Istina, iako je naša Frida (chatbot za turizam) nama bila najbolja na svijetu, nismo se plasirali na finale u New Yorku (no nismo niti odustali od umjetne inteligencije). Dapače, ozbiljno smo se tome posvetili i proširili se i izvan područja izrade chatbotova te gradili kompetencije u području primjene računalnog vida u poslovanju, a posljednje tri godine aktivno razvijamo vlastite proizvode, u koje ugrađujemo funkcionalnosti temeljene na umjetnoj inteligenciji.
Jedan od naših vlastitih proizvoda – HospitalityInsights – prikazali smo na Bugovoj 3T konferenciji, gdje su uz nas bili i naši klijenti: Nacionalni park Brijuni te konzalting tvrtka Feel IQM.
Aplikacija koju smo predstavili razvijena je kao sveobuhvatno rješenje za praćenje i analizu zadovoljstva gostiju, što omogućuje tvrtkama uvid u ključne aspekte korisničkog iskustva. Osim toga, aplikacija pruža napredne analitičke alate koji pomažu tvrtkama da identificiraju obrasce ponašanja gostiju, prepoznaju trendove i donose informirane poslovne odluke.
Identificirajući negativne komentare i recenzije, naši klijenti imaju priliku odmah reagirati na njih, ispraviti greške, pokazati svojim gostima koliko im je njihovo mišljenje važno, te unaprijediti kvalitetu svojih usluga. Takvim poslovnim procesima upravlja se negativnim iskustvom posjetitelja te se, uz adekvatan pristup svakom nezadovoljnom gostu, osigurava porast zadovoljstva gostiju i poboljšanje ratinga same tvrtke.
S druge strane, identificirani zadovoljni gosti aplikacijom se usmjeravaju i potiču na ostavljanje pozitivnih recenzija na društvenim mrežama, što također poboljšava rating naših klijenata.
Uz navedeno, zahvaljujući AI funkcionalnostima, HospitalityInsights pruža mnoštvo dodatnih mogućnosti. Sposobnost prevođenja komentara na brojne jezike omogućuje tvrtkama da u realnom vremenu prate i razumiju povratne informacije od svojih klijenata diljem svijeta. Nadalje, klasifikacija komentara i analiza sentimenata omogućuju automatsko razvrstavanje i razumijevanje tonaliteta komentara, što, pak, našim klijentima omogućuje brzu reakciju i prilagodbu svojih usluga prema potrebama svojih gostiju.
Aplikacija omogućuje usmjeravanje nezadovoljnih gostiju na pravu osobu koja će im pomoći riješiti problem i ublažiti nezadovoljstvo, dok se zadovoljni gosti potiču da ostave svoje pozitivne recenzije (primjerice na Googleu). Navedena funkcionalnost omogućuje aktivno upravljanje zadovoljstvom gostiju te značajno utječe na pozitivan imidž tvrtke.
Kako nam svaki novi projekt, implementacija i klijent pružaju priliku za učenje i rast, te uz to stečena znanja implementiramo u svoje proizvode, našim postojećim i novim klijentima osiguravamo uvijek atraktivnu tehnološku ponudu i korisne aplikacije. Inicijalno razvijenu za segment hotela i kampova, razgovorima s klijentima i praćenjem potreba u drugim segmentima poslovanja, našu smo aplikaciju HospitalityInsights proširili novim funkcionalnostima i prilagodili i drugim nišnim djelatnostima: nacionalnim parkovima, event industriji, turističkim zajednicama i muzejima.
Nacionalni park Brijuni jedan je od naših zadovoljnih klijenata, što je potvrdio predstavljajući na 3T konferenciji unapređenje svojeg poslovanja korištenjem naše aplikacije: dosadašnja obrada više tisuća anketa i komentara pisanih na raznim jezicima, a koja je trajala doslovce mjesecima, uz visoke troškove prijevoda, analize i sistematiziranja, korištenjem naprednih funkcionalnosti umjetne inteligencije aplikacije HospitalityInsights provodi se gotovo u realnom vremenu, uz male troškove obrade.
Tvrtka Feel IQM prepoznala je vrijednosti koje naše rješenje donosi njihovom poslovanju – konzaltingu u integriranom upravljanju kvalitetom destinacije – gdje strukturiranim prikupljanjem podataka, njihovom obradom te vizualno atraktivnim prikazom, podižemo kvalitetu IQM projekata na jednu novu, višu, razinu.
Više o HospitalityInsights možete pronaći na https://hospitalityinsights.eu/ ili nam se obratite na hi@megatrend.com!
I za kraj – molimo vas da nam posvetite nekoliko minuta svog vremena i, koristeći HospitalityInsights, odgovorite na naša pitanja, bilo preko linka https://hi.hospitalityinsights.eu/i/0KSnWG, bilo skeniranjem QR kôda: