Autonomna vozila - Hoće li Musk odoljeti FMCW lidaru?
Većina autonomnih vozila opremljena je svim mogućim senzorima koji se mogu primijeniti u automobilskoj industriji. Osebujni Elon Musk svoju Teslu razvio je isključivo na kamerama i neuronskim mrežama, bez radara i lidara
"Ljudi voze očima i biološkim neuronskim mrežama, stoga ima smisla da su kamere i umjetne neuronske mreže jedini način da se postigne opće rješenje za autonomiju", tvitao je Musk. Mehanička složenost i visoka cijena većine lidarskih senzora koji bi dodali desetke tisuća dolara cijeni svakog vozila, bez sumnje, pomogli su u oblikovanju Muskovih stavova. Musk je još 2016. izjavio kako vozila Tesla koja izlaze iz tvornice imaju hardver prijeko potreban za autonomiju razine 5, što znači da otad nije promijenio mišljenje u pogledu hardvera. Nakon sedam godina i mnogo padova, Tesla nije napredovala dalje od razine autonomije 2.