AppTrackingTransparency - Appleovi prihodi od oglasa rasli čak 238%

Novo istraživanje tvrtke za tržišne analitičare Omdia Apple i Advertising, koji je dio Advertising Intelligence Servicea, navodi da Appleov prihod od oglašavanja sada vrijedi više od 3,7 milijardi američkih dolara godišnje, što je rast od 238% u 2021. godini u odnosu na godinu prije

Gorden Knezović srijeda, 20. travnja 2022. u 00:00

Appleov eksplozivni rast prihoda od oglašavanja dolazi u pozadini narušenog ekosustava oglašavanja na iOS-u nakon promjena koje je tvrtka implementirala u sklopu svog uvođenja iOS-a 14.5. Naime, Apple je promijenio način kako se može pristupiti svom identifikatoru za oglašivače (IDFA), a koriste ga izdavači aplikacija i, prema proširenju, oglasne mreže i dobavljači oglasne tehnologije. Promjene dolaze u skladu s novom Appleovom politikom AppTrackingTransparency (ATT), osmišljenom kako bi korisnicima pružili veću kontrolu nad načinom kako se njihovi podaci prate, koriste i dijele. 

Članak dostupan pretplatnicima

Kako bi mogao pročitati cijeli članak, moraš biti prijavljen na Bug.hr sa svojim podacima te imati status pretplatnika.

Mreza 5 / 2022 svibanj 2022.