Umjetna inteligencija - Kreiranje sadržaja uz pomoć AI

Toutiaov poslovni model s kreiranjem sadržaja umjetnom inteligencijom već je počeo utjecati i na društvene mreže u SAD-u. Facebook i Twitter ključni su izvori za konzumaciju vijesti u SAD-u, ali i cijelom zapadnom dijelu svijeta. Iz Googlea već su najavili kako će značajnije povećati umjetnu inteligenciju kako bi što bolje pokazao svojim korisnicima informacije koje će im biti najrelevantnije i najzanimljivije

Gorden Knezović petak, 15. svibnja 2020. u 20:00

Toutiao, jedan od vodećih proizvoda kineskog tehnološkog giganta ByteDance Inc., svojevrsni je križanac news feeda, YouTubea i TechMemea, odnosno mješavina sadržaja koji uključuje vijesti, kratke videozapise, a naknadno su mu još dodane i knjige i igre. U Kini ima preko 120 milijuna korisnika koji ga koriste svaki dan. Izvan Kine uglavnom je potpuno nepoznat i teško da će se prilagoditi tržištima izvan Kine. No, njegova je specifičnost to što je preokrenuo model poslovanja za društvene mreže jer sadržaj, umjesto da ga stvaraju korisnici kao kod drugih društvenih mreža, stvara algoritmima umjetne inteligencije (artificial intelligence, AI) na temelju izvora svojih podataka.

Članak dostupan pretplatnicima

Kako bi mogao pročitati cijeli članak, moraš biti prijavljen na Bug.hr sa svojim podacima te imati status pretplatnika.

Mreza 6 / 2020 lipanj 2020.