Digital Single Market - Odrednica za budućnost jedinstvenog digitalnog tržišta EU
Hrvatska, koja čini tek 1 posto stanovništva Europske unije (EU), i nešto manje od 1 posto njenog BDP-a, može biti dio konkurentnog svijeta samo ako bude dio jedinstvenog digitalnog tržišta EU (Digital Single Market). Pritom, Hrvatska kako bi bila ravnopravni dio tog jedinstvenog tržišta EU treba prevladati svoje slabosti u digitalizaciji, odnosno činjenicu da je u skoro svim pokazateljima digitalnog razvoja, kako to pokazuje indeks DESI (Digital Economy and Society Index), među najnerazvijenijim zemljama u EU, posebno u onim pokazateljima na koje utječu državne institucije. Poslovni digitalni sektor pritom je znatno napredniji, postoje čak i nekoliko hrvatskih IT tvrtki koje su našle svoju tržišnu nišu na globalnom tržištu, uspješno posluju i rastu
Novi mandat Europske komisije, čija je predsjednica Ursula von der Leyen, donijet će razrješenje dvojbe o tome je li Europa konačno izgubila tehnološku i gospodarsku utakmicu s SAD-om i Kinom, ili će uspjeti uhvatiti korak s te dvije globalne sile