Distribucija kontakata - Uvijek povezani sa svojim kolegama

A1 nudi jedinstveno i pouzdano rješenje za automatiziranu distribuciju kontakata svim autoriziranim zaposlenicima i olakšanu komunikaciju na razini cijele kompanije

Kate Paulić utorak, 16. studenog 2021. u 05:00

Tim A1 Hrvatska iza aplikacije INCO: Stjepan Majdak, programski inženjer, Antonio Budiselić, programski inženjer, Tima Redžović, specijalistica za ICT prodajno savjetovanje, Tomislav Gudelj, programski inženjer

Komunikacija unutar kompanije vrlo je važan aspekt svakog poslovanja. Pretraživanje poslovnih kontakata na što brži i jednostavniji način važno je za svakog korisnika. Iako smo navikli sve imati nadohvat ruke, da su u imeniku na našem mobilnom uređaju svi potrebni kontakti, postavlja se pitanje kako najučinkovitije upravljati kontaktima u poslovnom svijetu. Štoviše, kako razdvojiti privatne od poslovnih kontakata i pojednostaviti komunikaciju na razini cijele kompanije, ali i vanjskih partnera i suradnika.

Automatsko ažuriranje kontakata

Svako poslovanje ovisi o uspješnoj razmjeni informacija, pa tako i o razmjeni informacija između zaposlenika. Ipak, 66% kompanija nema dugoročni plan za internu poslovnu komunikaciju. A1 Hrvatska prepoznala je potrebu za razvojem rješenja koje će centralno upravljati kontaktima na razini kompanije i olakšati međusobnu komunikaciju.

Radi se o aplikaciji INCO (INternal COntacts) koja omogućuje automatsko ažuriranje kontakata na mobilnim uređajima zaposlenika i odvajanje poslovnih od privatnih kontakata bez dodatne administracije. INCO predstavlja jedinstveni adresar kontakata, zahvaljujući kojem je moguće: centralno upravljanje kontaktima (mobilna aplikacija i web-sučelje za administraciju); prikaz pozivatelja na dolaznim pozivima (Caller ID); napredno pretraživanje kontakata prema osobnim podacima, odjelu, poziciji i sl., te mogućnost dodavanja kontakata izvan kompanije.

Aplikacija jednostavno i pregledno prikazuje najvažnije informacije o kontaktu kao što su: ime, prezime, kontakt broj, e-mail adresa te odjel i poziciju gdje se zaposlenik nalazi. Prikazani podaci mogu se prilagoditi ovisno o poslovnoj strukturi poduzeća te personalizirati sukladno potrebi svakog korisnika. INCO također omogućuje jednostavno organiziranje i filtriranje kontakata kako bi se lakše pronašli određeni podskupovi kontakata.

Izvrsno korisničko iskustvo

"Mi unutar A1 Hrvatska koristimo aplikaciju INCO već nekoliko godina, i kako nam je iskustvo pokazalo velike benefite te aplikacije, odlučili smo to rješenje ponuditi svim poslovnim korisnicima. Jednostavno pretraživanje kontakata prema specifičnim parametrima i prikaz pozivatelja na dolaznim pozivima uvelike olakšava međusobnu komunikaciju, kako postojećih, tako i novih kolega. U kompaniji poput naše, koja broji oko 2000 zaposlenih, rad bez aplikacije INCO je nezamisliv", istaknula je Tima Redžović, specijalistica za ICT prodajno savjetovanje u A1 Hrvatska.

Jednostavna integracija u sustav korisnika dodatna je značajka aplikacije. Naime, INCO se postavlja u samo nekoliko koraka i pruža izvrsno korisničko iskustvo. Ovisno o postojećem rješenju za upravljanje kontaktima, A1 stručni tim definira najjednostavniji prelazak na korištenje aplikacije INCO i tip integracije.

"Najčešće se radi o ActiveDirectory (AD) integraciji, s obzirom na to da većina poduzeća koristi taj sustav za evidenciju o svim objektima u vlastitom sustavu – računala, zaposlenici, servisi i usluge, sigurnosne grupe i drugo", istaknuo je Tomislav Gudelj, programski inženjer u A1 Hrvatska.

Osim integracije s AD-om, kontakti se u aplikaciju mogu dodati kroz jednostavno web-sučelje za administraciju (učitavanje iz Excelovih dokumenta ili neposredno uređivanje).

Korisnik rješenja ne mora se brinuti ni oko sigurnosti, jer se autentifikacija odvija izravno preko korisnikova AD-a te se koristi SSL/TLS certifikat za sigurnu komunikaciju. Svi servisi aplikacije smješteni su na području EU te time zadovoljavaju sve uredbe i regulative o zaštiti podataka (GDPR). Osim sigurnosti, korisnik ne mora razmišljati o stalnoj mrežnoj poveznici, jer aplikacija INCO može raditi i u offline modu, i to neovisno o korištenom mrežnom operatoru.

U tom smislu, A1 nudi jedinstveno i pouzdano rješenje za automatiziranu distribuciju kontakata svim autoriziranim zaposlenicima i olakšanu komunikaciju na razini cijele kompanije. Uz aplikaciju INCO, učinkovitije upravljajte poslovnim imenikom i budite uvijek povezani sa svojim kolegama.

Mreza 12 / 2021 prosinac 2021.