Na kojim web mjestima se korisnici najduže zadržavaju

Tvrtke s najposjećenijim web mjestima imaju golem utjecaj na globalni internetski promet, pretvarajući milijarde korisničkih posjeta u ogromne prihode od oglasa

Gorden Knezović utorak, 8. travnja 2025. u 06:15

No sami posjeti umnogome se razliku po vremenu koji korisnik provede na određenim stranicama.

Iako je Google i dalje najposjećenija web stranica na svijetu, korisnici provode više nego dvostruko više vremena na YouTubeu. Slično tome, X zahtijeva više vremena od najveće globalne tražilice.

Korisnici provode najviše vremena na YouTubeu, u prosjeku 20m 47s po posjetu. U 2024. godini YouTube je generirao 36,2 milijarde američkih dolara prihoda od oglasa, a SAD, Indija i Japan bili su najveći izvori prometa.

X slijedi sljedeći u trajanju posjeta, u prosjeku 12 m 37 s. Inače X je peta najposjećenija web stranica na svijetu. SAD, Japan i Brazil imaju najveći udio u korisničkoj bazi.

OpenAI-jev ChatGPT, sada sedmo najposjećenije web mjesto na svijetu, brzo se penje na ljestvici po korisničkom vremenu u jednom posjetu. Od siječnja 2025. godine može se pohvaliti s 4,7 milijardi mjesečnih posjeta i jednom milijardom upita dnevno. Korisnici u prosjeku provedu 6m 7s u interakciji s chatbotom koji pokreće AI.