Rast RCS i OTT kanala komuniciranja na štetu SMS poruka
Nova studija Juniper Researcha predviđa da će se tržišni udio SMS-a prema vrijednosti globalnog prihoda od mobilnih poruka smanjiti na 32% do 2029. godine u odnosu na 45% u 2024. godini
Pad od 13% dogodio se u vrijeme kada potražnja za prometom mobilnih poruka značajno raste, naime, predviđen je rast sa 189 bilijuna poruka poslanih 2024. na 280 bilijuna 2029. godine.
Izvješće navodi lažne SMS aktivnosti, previsoke cijene i dostupnost bogatijih alternativa kao uzroke pada SMS-a, Sve to potiče poduzeća da traže alternativne kanale za komunikaciju. Juniper Research predlaže operaterima da smanje cijenu A2P (Application-to-Person) SMS-a putem reguliranih međunarodnih cijena isporuke, stabilizirajući cijene kako bi osigurali da kapitaliziraju rastuću potražnju za porukama.
Juniper Research navodi RCS (Rich Communication Services) i OTT (Over-The-Top) kao kanale za koje se očekuje da će poremetiti buduće tržište mobilnih poruka, pružajući sadržaj bogat značajkama i poboljšanu sigurnost. Usto, Juniper Research upozorava da se mobilne poruke moraju proaktivno osigurati sprječavanjem sve učestalijih prijevara, prijevare se mogu osigurati putem univerzalnih RCS standarda i interoperabilne verifikacije preko OTT kanala za razmjenu poruka. Takva osiguranja privući će poduzeća da više koriste te medijske kanale.