Infobip: Korištenje RCS-a se upeterostručilo
U Hrvatskoj je tijekom 2024. korištenje WhatsAppa u marketinške svrhe poraslo za više od 850 posto, a SMS-a za više od 20 posto u odnosu na godinu prije.

Prema Infobipovom izvješću Messaging Trends Report, u sklopu kojeg je analizirani više od 500 milijardi interakcija na njihovoj platformi tijekom 2024. godine, korištenje RCS-a je zabilježilo rast od 500 posto u odnosu na prethodnu godinu, djelomično zahvaljujući i Appleovoj podršci. Samo u Sjevernoj Americi zabilježen je četrnaesterostruki skok prometa.
"Prema rezultatima A/B testiranja tzv. RCS rich cards zabilježile su stope konverzije koje su i do 70 posto veće od MMS poruka. Upotreba RCS-a rezultirala je stopama konverzije koje su dvostruko, trostruko, a ponekad i deseterostruko veće od stopa konverzije kod uobičajenih marketinških kanala", rekao je Ivan Ostojić, Infobipov direktor za razvoj poslovanja.
Općenito, Infobip je svjedočio 30-postotnom rastu broja brendova koji se u interakcijama s korisnicima na njihovoj platformi oslanjaju na razgovorni marketing. WhatsApp je pritom rastao brže nego SMS i e-poruke, a značajan rast ostvarili su i Telegram, Line i Viber.
U Hrvatskoj je tijekom 2024. korištenje WhatsAppa u marketinške svrhe poraslo za više od 850 posto, a SMS-a za više od 20 posto u odnosu na godinu prije.
Prema podacima Infobipova sustava AI Hub, povećana je i upotreba umjetne inteligencije, posebice u sektorima financija i osiguranja. Sve ju se više koristi za personalizirane interakcije, sprječavanje prijevara i pružanje korisničke podrške u stvarnom vremenu.