Hrvati pohrlili na prodaju rabljene robe, kaže Revolut

Analiza potrošnje na eBayu, Vintedu, Etsyju i sličnim platformama otkrila je kako ih najviše koriste tinejdžeri i generacija Z.

Miroslav Wranka subota, 26. listopada 2024. u 07:10
📷 Oberon Copeland (Unsplash)
Oberon Copeland (Unsplash)

Prema analizi korisničkih transakcija koju je proveo Revolut, aktivnost na platformama za preprodaju robe u Hrvatskoj je porasla je za 24 posto.
 
Analiza potrošnje na eBayu, Vintedu, Etsyju i sličnim platformama otkrila je kako ih najviše koriste tinejdžeri i generacija Z. U prvih 8 mjeseci 2024. u odnosu na isto razdoblje prošle godine tinejdžeri (7 do 17 godina) povećali su potrošnju za 97, a generacija Z (18 do 24 godine) za 83 posto.

Dok je u dobnim skupinama od 25 do 54 godine rast gotovo ujednačen, trend online kupnje rabljene robe brzo dobiva na snazi i među starijim korisnicima. Korisnici Revoluta u dobi od 55 do 64 godine povećali su potrošnju za 21, a oni između 65 i 74 posto za 26 posto.

Ebay je i dalje najpopularnija platforma po potrošenom iznosu među hrvatskim korisnicima. Međutim, nakon što je Vinted ušao na hrvatsko tržište ranije ove godine, na Ebayu je napravljeno 26 posto manje transakcija. Vinted je izbio na drugo mjesto, slijedi ga Etsy.

Revolut ima oko 400 tisuća korisnika u Hrvatskoj.