Hrvati će za Crni petak hvatati popuste na luksuznu robu, kažu u Revolutu
Tri posto ispitanika bojkotirat će namjerno taj praznik kupovine, dok devet posto neće sudjelovati zbog previše lažnih web stranica i prodavača povezanih s prijevarama.
Prema podacima istraživanja kojeg je za Revolut provela tvrtka Dynata putem online upitnika na uzorku od 1.000 ispitanika starijih od 18 godina u Hrvatskoj, pristojan broj ljudi u Lijepoj našoj upustit će se u lov na popuste tijekom Crnog petka.
Iako 12 posto ispitanika vjeruje kako više nema podjednako dobrih ponuda kao u prošlosti, 7 od 10 ispitanika misli kako je Crni petak dobra prilika za atraktivne kupnje. Tri posto ispitanika bojkotirat će namjerno taj praznik kupovine, dok devet posto neće sudjelovati zbog previše lažnih web stranica i prodavača povezanih s prijevarama.
Glavni razlog za sudjelovanje su popusti na proizvode koji su inače preskupi (48 posto). Trećina će kupovati nešto što bi i inače, samo po sniženim cijenama, a 26 posto će iskoristiti priliku za nabavku božićnih darova. Sedam posto će tijekom Crnog petka popuniti zalihe kućanskih potrepština.
Otprilike svaki peti ispitanik rekao je kako će iskoristiti Crni petak kako bi se počastio. Za to su više raspoloženi muškarci (23 posto), stari između 18 i 24 godine (43 posto).
Kupovinu u fizičkim trgovinama preferira 44 posto ispitanika, uglavnom zbog toga što imaju odmah pristup artiklu kojeg kupuju (28 posto). No, vole i to što ga mogu vidjeti i isprobati (18 posto), kao i izbjeći prijevare i obmane (deset posto).
S druge strane, 43 posto ispitanika više voli kupnju online jer je jednostavna i omogućuje pristup većem broju trgovaca.