Privatnost - Tisuće kompanija šalju podatke Meti
Prema studiji koju je proveo američki medij usmjeren na obranu prava potrošača Consumer Reports, u suradnji s američkom platformom za analizu podataka The Markup, društvena mreža Facebook, ne samo da prikuplja i dijeli goleme podatke svojih korisnika, nego također prikuplja i golemu količinu informacija o svojim korisnicima od tisuća tvrtki trećih strana
Naime, istraga je pokazala da podaci svakog korisnika dolaze do matične tvrtke Facebooka u prosjeku od 2.230 tvrtki, za neke korisnike taj je broj i do 7.000. Takvo prikupljanje podataka otvara pitanje posljedica opsega nadzora korisnika i sigurnosti podataka. Prema navodima Consumer Reportsa, dijeljenje podataka obično se događa praćenjem između poslužitelja (osobni podaci osobe prenose se s poslužitelja tvrtke na poslužitelje Mete). Prikupljanje se obavlja kada korisnici Facebooka budu na web-stranicama tvrtki, dakle izvan platformi Mete, a prikupljene podatke te tvrtke onda proslijede Meti. (G. K.)