Je li i Taylor Swift posegnula za umjetnom inteligencijom?
Dio obožavatelja sumnja kako je pjevačica, poznata po borbi za autorska prava, koristila generativnu umjetnu inteligenciju za promociju novog albuma.
U kratkim promotivnim video zapisima, objavljenim prije izlaska novog albuma Taylor Swift "Life of a Showgirl", pojedini obožavatelji počeli su uočavati nešto nalik slikama generiranim umjetnom inteligencijom. Tim se videozapisima pristupalo putem QR kodova, postavljenim na 12 narančastih vrata smještenih u 12 različitih gradova.
Video zapisi izvorno su objavljeni putem YouTube Shortsa. Svaki je sadržavao slova koja su, kada se sastave, davala frazu: "Moraš zapamtiti sve, ali uglavnom ovo, publika je tvoj kralj." No, neki od njih su izgledali malo čudno.
Primjerice, slike su bile izrezivane i nestajale na način koji se često povezuje s generativnom umjetnom inteligencijom. Drugi su primijetili slova koja se pojavljuju u različitim snimkama, a koja također izgledaju kao da su nastala korištenjem AI-ja.
Traka za trčanje u jednom videu, na primjer, ima dugmad na kojima piše "MOP", "SUOP" i "NCLINE", sa slovima koja su zakrivljena i zamućena na načine koji sugeriraju kako postoji nešto više od puke istrošenosti. Druga slika, bilježnica, također sadrži izmišljena slova koja čovjek vjerojatno ne bi napisao.
Nedosljednosti su bile iznenađujuće česte. Gledatelji su istaknuli vjevericu koja u jednom trenutku postaje druga vrsta vjeverice i promjenjivi broj svjetiljki. Posebno ih je pogodila inačica klavira i gitare korištenih tijekom turneje Eras.
Ne čini se kako je generativna umjetna inteligencija korištena u stvaranju glazbenih spotova za novi album, kao ni u u dugometražnom filmu objavljenom povodom lansiranja albuma.