Europska komisija optužila Shein za obmanu kupaca
Kineska tvrtka sa sto milijuna korisnika mjesečno u Europskoj uniji mora se očitovati do 26. lipnja i ponuditi rješenja.

Europska unija je optužila Shein za obmanjivanje kupaca lažnim popustima i obmanjujućim informacijama. Europska komisija istražila je kinesku tvrtku brze mode, zajedno s drugim nadzornicima prava potrošača u Belgiji, Francuskoj, Irskoj i Nizozemskoj.
Otkrili su kako je Shein u više navrata kršio zakone Unije. To je uključivalo nuđenje lažnih popusta, vršenje pritiska na kupce radi kupovine proizvoda s lažnim rokovima kupnje, korištenje obmanjujućih etiketa proizvoda, davanje obmanjujućih tvrdnji o održivosti i skrivanje kontaktnih podataka agenata za korisničku podršku od kupaca. Također su kupcima davali netočne i obmanjujuće informacije o povratu proizvoda i refundaciji, a nisu ni obrađivali povrate.
Shein do 26. lipnja mora odgovoriti na optužbe i pokazati kako će riješiti probleme. U suprotnom bi mogao biti kažnjen. Ta tvrtka ima prosječno sto milijuna korisnika mjesečno u Uniji.
Udarac iz Europe stiže nakon što je Shein bio pogođen carinama administracije predsjednika Donalda Trumpa i zatvaranjem rupe u zakonu o de minimis koja je omogućavala malim paketima vrijednosti ispod 800 američkih dolara besplatan ulazak u SAD. Zbog toga su najavili povećanje cijena, a rast prodaje značajno je opao.