Softverski definirana vozila donose nove prihode proizvođačima
Glavne funkcije softverski definiranog vozila (SDV) definirane su softverom uglavnom u obliku pretplata, a vrijednost se dodaje kroz ažuriranja softvera
Na primjer, Tesla nudi funkciju samostalne vožnje (FSD) u obliku pretplate od 99 američkih dolara mjesečno. Pretplatnik dobiva konfiguraciju softvera i najnovije podatke potrebne za samostalne radnje. Ukoliko vlasnik vozila odustabne od takve pretplate vozilo ponovno postaje običan automobil.
Takva ponuda usluga temeljena na pretplati otvorila je nove mogućnosti prihoda za proizvođače koji su ranije bili usredotočeni isključivo na prodaju vozila, a s novim rješenjem mogu kontinuirano generirati prihod kao pružatelji usluga.
U eri SDV-a, proizvođači žele stvoriti zajednički operativni sustav (OS) koji se može primijeniti na različite modele vozila i ekosustav za stvaranje usluga temeljenih na njemu. Proces razvoja SDV-a sličan je razvoju pametnih telefona, a kada SDV dosegnu fazu zrelosti, automobili se više neće biti samo prijevoznim sredstvom nego će biti usluga u pametnim gradovima.