Promet - Je li domaći ICT sposoban održavati željeznicu budućnosti?

Odbor za promet i turizam Europskog parlamenta zalaže se za jedinstvene tehničke i operativne standarde svih oblika prijevoza i naglašava da bi se intermodalni transport trebao obavljati prije svega željeznicom, unutarnjim plovnim putovima ili kratkom pomorskom plovidbom, dok se svaka početna i/ili završna dionica, dakle, samo last mile, može odvijati cestom

Marina Pavlić utorak, 20. lipnja 2023. u 00:00
EU želi teretni prijevoz prebaciti s autocesta na željeznicu – Teretni vlak Deutsche Bahn s niskim emisijama CO2 📷 https://railway-news.com/
EU želi teretni prijevoz prebaciti s autocesta na željeznicu – Teretni vlak Deutsche Bahn s niskim emisijama CO2 https://railway-news.com/

To podrazumijeva razvoj potpuno elektrificirane željeznice u središnjoj TEN-T mreži do kraja 2030., s najmanje 160 km/h putničkim i 100 km/h teretnim vlakovima, koji bi prelazili unutarnje granice EU gotovo bez zastoja, za manje od 15 minuta. Hrvatska je u pogledu razvoja željezničkog prometa u velikom problemu. Projektiranje i radovi idu sporo, a dodatno je pitanje i veličine domaćeg ICT kadra i mogućnosti da se dio njih prebaci na rad u željeznički ekosustav.

Članak dostupan pretplatnicima

Kako bi mogao pročitati cijeli članak, moraš biti prijavljen na Bug.hr sa svojim podacima te imati status pretplatnika.

Mreza 7 / 2023 srpanj 2023.