1000 klijenata Repslyja - Globalni rast

Priča o Repslyju, jednom od najuspješnijih, a relativno samozatajnih hrvatskih startupa s globalnim dohvatom, započinje 2008. godine, kada su Marko Kovač, Marko Linke i njihovi partneri stvorili prilagođeno softversko rješenje za upravljanje aktivnostima na terenu

Oleg Maštruko petak, 1. lipnja 2018. u 00:00
Marko Kovač, jedan od osnivača i donedavno CEO Repslyja, i Matthew Brogie, novi CEO
Marko Kovač, jedan od osnivača i donedavno CEO Repslyja, i Matthew Brogie, novi CEO

Prije deset godina, CPO Repslyja Marko Kovač radio je kao neovisni softverski programer, kada mu je prijatelj iz L’Oréala došao s problemom praćenja distribucije proizvoda. Marko je s kolegom i imenjakom Markom Linkeom napravio prilagođeno softversko rješenje, pod imenom Salespod, a L’Oréal je postao prvim klijentom. Suosnivač tvrtke Marko Kovač prije Repslyja, pokrenuo je social platformu Ewidi i Snizenja.com, platformu za usporedbu cijena i sniženja.

Repsly se u prvih nekoliko godina rada zvao Salespod – neki ga možda i pamte pod tim imenom… Repslyjev proizvod radi dvije osnovne stvari – pomaže u rukovođenju radom terenskih djelatnika, bez obzira na to radi li se o prodavačima, anketarima, istraživačima tržišta, popisivačima ili nečem trećem, i pomaže u prikupljanju podataka s terena. Repsly nije samo alat za prodaju, iako je od toga krenuo. Svaki terenski radnik ima smartfon ili tablet, aplikacija je funkcionalna i off line, ali kad je online šalje podatke u centralu u realnom vremenu. Ako tvrtka ima Navision ili SAP, radi i dvosmjerno: podaci koji su dostupni u uredu – dostupni su i čovjeku na terenu.

Ovih dana Repsly slavi svog tisućitog klijenta, a uvode i određene organizacijske promjene. Početkom godine na mjesto CEO-a dolazi Matthew Brogie. O budućim potezima tvrtke rekao je: “Očekujemo udvostručenje posla! S novim uredima i talentima našeg velikog tima, imamo temelje da ove godine postignemo željene ciljeve i postavimo Repsly kao vođu vertikalnog SaaS-a”.

Glavni dio tvrtke nalazi se od 2014. u Bostonu u SAD-u, a development i još neki odjeli u Zagrebu, na Trešnjevci, prvo u HUB385, a odnedavno u mnogo većim, vlastitim prostorijama, tek nekoliko desetaka metara od HUB-a.

Repsly je u počecima svog međunarodnog širenja napravio prilagođeno softversko rješenje za L’Orealovu kozmetiku, koji je ujedno i prvi klijent tvrtke. Nakon toga uslijedili su uspjesi na tržištu pića i hrane po cijelom svijetu.

Sada uz aplikaciju, menadžeri mogu nadgledati kretnje i aktivnosti timova na terenu, a korisnici na terenu mogu računati na aplikaciju Repsly kao alat koji će im olakšati obavljanje, skupljanje i analizu podataka s terena.

2014. godine Repsly se proširuje na američko tržište i seli se u Boston. U Bostonu se nalazi cijeli marketinški tim, koji radi na brendiranju proizvoda, a u Hrvatskoj su inženjeri i tehnička podrška. Sveukupno zaposlenih ima preko 40. Aplikaciju koristi preko 1000 klijenata u više od 70 zemalja na svijetu, i uz hrvatski jezik, koristi se na osam jezika. U 2017. godini zabilježen je rast od 85%. Prošle godine Repsly je dobio investiciju od 1,6 milijuna dolara, a neki od investitora su: Launchpad Venture Group, LaunchCapital, Hub Angels, SideCar Angels i Companyon. Zaposlen je novi management tim – voditelji razvoja, korisničke podrške, marketinga, financija i partnerstava. Repsly traži nove zaposlenike i širi svoj tim.

Menadžer marketinga Cameron Garrant o timu kaže kako želi da ostane predan pomaganju brendovima da rastu bez obzira na njihovu veličinu ili industriju: “Usko surađujući s našim klijentima i vodećim industrijama, djelujemo kao alat za rad na terenu, što pogoduje industrijama hrane, pića, kozmetike i elektronike. S članovima tima iz Hrvatske i SAD-a, možemo koordinirati našu snagu s brendovima širom svijeta i zajedno pružiti jedinstvena korisna rješenja”.

“Polako tvrtku pripremamo za sljedeću razinu igre” – kaže jedan od osnivača i donedavni CEO Marko Kovač.

NAPOMENA: Ovaj tekst je izvorno objavljen u časopisu Mreža.