1000 klijenata Repslyja - Globalni rast
Priča o Repslyju, jednom od najuspješnijih, a relativno samozatajnih hrvatskih startupa s globalnim dohvatom, započinje 2008. godine, kada su Marko Kovač, Marko Linke i njihovi partneri stvorili prilagođeno softversko rješenje za upravljanje aktivnostima na terenu
Prije deset godina, CPO Repslyja Marko Kovač radio je kao neovisni softverski programer, kada mu je prijatelj iz L’Oréala došao s problemom praćenja distribucije proizvoda. Marko je s kolegom i imenjakom Markom Linkeom napravio prilagođeno softversko rješenje, pod imenom Salespod, a L’Oréal je postao prvim klijentom. Suosnivač tvrtke Marko Kovač prije Repslyja, pokrenuo je social platformu Ewidi i Snizenja.com, platformu za usporedbu cijena i sniženja.
Repsly se u prvih nekoliko godina rada zvao Salespod – neki ga možda i pamte pod tim imenom… Repslyjev proizvod radi dvije osnovne stvari – pomaže u rukovođenju radom terenskih djelatnika, bez obzira na to radi li se o prodavačima, anketarima, istraživačima tržišta, popisivačima ili nečem trećem, i pomaže u prikupljanju podataka s terena. Repsly nije samo alat za prodaju, iako je od toga krenuo. Svaki terenski radnik ima smartfon ili tablet, aplikacija je funkcionalna i off line, ali kad je online šalje podatke u centralu u realnom vremenu. Ako tvrtka ima Navision ili SAP, radi i dvosmjerno: podaci koji su dostupni u uredu – dostupni su i čovjeku na terenu.
Ovih dana Repsly slavi svog tisućitog klijenta, a uvode i određene organizacijske promjene. Početkom godine na mjesto CEO-a dolazi Matthew Brogie. O budućim potezima tvrtke rekao je: “Očekujemo udvostručenje posla! S novim uredima i talentima našeg velikog tima, imamo temelje da ove godine postignemo željene ciljeve i postavimo Repsly kao vođu vertikalnog SaaS-a”.
Glavni dio tvrtke nalazi se od 2014. u Bostonu u SAD-u, a development i još neki odjeli u Zagrebu, na Trešnjevci, prvo u HUB385, a odnedavno u mnogo većim, vlastitim prostorijama, tek nekoliko desetaka metara od HUB-a.
Repsly je u počecima svog međunarodnog širenja napravio prilagođeno softversko rješenje za L’Orealovu kozmetiku, koji je ujedno i prvi klijent tvrtke. Nakon toga uslijedili su uspjesi na tržištu pića i hrane po cijelom svijetu.
Sada uz aplikaciju, menadžeri mogu nadgledati kretnje i aktivnosti timova na terenu, a korisnici na terenu mogu računati na aplikaciju Repsly kao alat koji će im olakšati obavljanje, skupljanje i analizu podataka s terena.
2014. godine Repsly se proširuje na američko tržište i seli se u Boston. U Bostonu se nalazi cijeli marketinški tim, koji radi na brendiranju proizvoda, a u Hrvatskoj su inženjeri i tehnička podrška. Sveukupno zaposlenih ima preko 40. Aplikaciju koristi preko 1000 klijenata u više od 70 zemalja na svijetu, i uz hrvatski jezik, koristi se na osam jezika. U 2017. godini zabilježen je rast od 85%. Prošle godine Repsly je dobio investiciju od 1,6 milijuna dolara, a neki od investitora su: Launchpad Venture Group, LaunchCapital, Hub Angels, SideCar Angels i Companyon. Zaposlen je novi management tim – voditelji razvoja, korisničke podrške, marketinga, financija i partnerstava. Repsly traži nove zaposlenike i širi svoj tim.
Menadžer marketinga Cameron Garrant o timu kaže kako želi da ostane predan pomaganju brendovima da rastu bez obzira na njihovu veličinu ili industriju: “Usko surađujući s našim klijentima i vodećim industrijama, djelujemo kao alat za rad na terenu, što pogoduje industrijama hrane, pića, kozmetike i elektronike. S članovima tima iz Hrvatske i SAD-a, možemo koordinirati našu snagu s brendovima širom svijeta i zajedno pružiti jedinstvena korisna rješenja”.
“Polako tvrtku pripremamo za sljedeću razinu igre” – kaže jedan od osnivača i donedavni CEO Marko Kovač.
NAPOMENA: Ovaj tekst je izvorno objavljen u časopisu Mreža.