Vidoviti Milan protiv analitičara – tko je bolji?
Na primjeru VR-a i njegove mjerljive tržišne penetracije, sada u odnosu na onu predviđenu, reklo bi se da dobra gatara, bijeli i crveni mag, Vidoviti Milan i tržišni analitičari, imaju otprilike podjednaku uspješnost, s time da je Vidoviti Milan neusporedivo zabavniji
Vjerovali ili ne, ali ovdje potpisani ima otprilike tri desetljeća vlastoručnog ("vlastoglavnog"?) iskustva s VR naglavnicima namijenjenim navodno "širokim narodnim masama", odnosno igranju. Oni prvi imali su razlučivosti od svega 320*200 ili 640*400 točaka i očajnu registraciju pomaka, a radili su samo sa specijalnim driverima s jednom ili dvije podržane igre (famozni Descent i Doom, primjerice). Ipak, bila je to prva polovica 90-ih, bolje nismo ni očekivali, usprkos filmovima tipa "Lawnmower Man" ili "Razotkrivanje" (Disclosure), gdje nas pokušavaju uvjeriti da je VR praktički već tu, samo ga zbog nekog razloga ne vidimo.