Krešimir Jurić, Setcor - Cilj je konkurirati, ne samo na hrvatskom, nego i na tržištu EU
Glavna prednost Setcora naspram Azurea i Amazona je u činjenici da se njegov cloud nalazi u Hrvatskoj i moguća je uspostava lokalne mreže do clouda, što bitno smanjuje latenciju te olakšava migraciju sustava, uz zadržavanje istog adresnog prostora
Zašto i kako je nastao Setcor?
Brand Setcor nastao je udruživanjem dvije tvrtke – ItSoft i ECS, a koje svoja ICT znanja i iskustva objedinjuju te ih nude svim svojim poslovnim korisnicima.
Konvencionalni IT procesi i sustavi ne mogu više osigurati svojim korisnicima pronalaženje rješenja i odgovore na brze promjene u izazovima koji se sada stavljaju pred sve industrije. Čelni ljudi, koji upravljaju IT sektorima tvrtki, traže pouzdanog partnera koji može kompenzirati takve dinamične zahtjeve i osigurati rješenja. Sama potreba za takvim rješenjima bila je logičan izbor za nastanak Setcora.
Zašto ste se odlučili na udruživanje i stvaranje novog brenda Setcor?
Sama ideja o kreiranju potpuno novog ICT branda došla je nakon nekoliko projekata na kojima su surađivali ECS i ItSoft. Rezultat suradnje je brend Setcor, koji želi izmijeniti sferu konvencionalnih IT procesa tako što korisnicima pruža sve potrebne ICT usluge na jednome mjestu. Pri realizaciji nekog projekta, ItSoft pruža telekomunikacijsku i infrastrukturnu podršku, a ECS pruža usluge sistemske integracije.
Svaka tvrtka unutar Setcora i dalje posluje nezavisno s vlastitim korisnicima, a zajednički će imati priliku raditi mnogo veće stvari.
Inače, tvrtka ItSoft d.o.o., koja je na tržištu prisutna punih 20 godina, do kraja godine postat će Setcor društvo. Prelazak itSofta u Setcor označit će pomak u pružanju cloud i telco usluga, ne samo na hrvatskom tržištu, već i šire.
Pomoć u transformaciji
Kako Setcor može pomoći tvrtkama u digitalnoj transformaciji?
Možemo reći da je Setcor sinergija najnovije tehnologije vodećih svjetskih ICT kompanija i vrhunskih stručnjaka, a to je dobitna kombinacija za sve naše korisnike. Umjesto fokusiranja na rješavanje ICT problema, oni te resurse mogu usredotočiti na jačanje svoje pozicije na svojim tržištima ili se širiti u novim, a ostaviti nas da upravljamo njihovim ICT potrebama te brinemo o kompletnoj infrastrukturi neke tvrtke, uključujući upravljanje i održavanje ICT kapacitetima. Brand Setcor provjeren je i testiran te je niz velikih domaćih i stranih tvrtki uvidio benefite takve usluge. Sama ideja sinergijskog poslovanja Setcora je da korisnik zadržava prijašnji način poslovanja i upravljanja, ali mnogo brže i sigurnije, uz znatnu redukciju troškova svog poslovanja.
Koje sve usluge nudite?
Svim svojim korisnicima Setcor nudi telekomunikacijske usluge, Managed servise (cloud) te sistemsku integraciju, tako da možemo reći kako pružamo sve potrebne ICT usluge na jednome mjestu. Posebno smo se specijalizirali za virtualizaciju, sigurnost, helpdesk i cloud computing usluge. Setcorove usluge svim korisnicima nude puno modernije poslovanje, unapređenje posla malih i srednjih tvrtki te korištenje najnovijih tehnologija u svim segmentima poslovanja.
Kakva je konkurentnost vaših rješenja naspram Azurea i Amazona?
Glavnu prednost Setcora naspram Azurea i Amazona vidimo upravo u činjenici da se naš cloud nalazi u Hrvatskoj i moguća je uspostava lokalne mreže do clouda, što bitno smanjuje latenciju te olakšava migraciju sustava, uz zadržavanje istog adresnog prostora. Tu bismo posebno naglasili činjenicu da nema dodatnih troškova na utilizaciju resursa, ugovoreni troškovi su fiksni. Naravno, troškovi se mijenjaju samo ako korisnik mijenja količinu resursa (vRAM, vCPU, cDISK). U slučaju potrebe povećanja vRAM-a ili vCPU-a, može se na postojeći poslužitelj dodati u jedinicama po jedan, ne mora se birati drugi paket. Naši virtualni strojevi (VM) imaju permanentne diskove visokih performansi, nema potrebe remapiranja diskova na drugi server, i ponovnog pokretanja ili podešavanja OS-a u slučaju ispada fizičkog hosta. Što se tiče podrške u radu i pomoći oko migracije, sve je uključeno u mjesečnu cijenu pa nema potrebe tražiti dodatnog partnera za održavanje i migraciju, i to, naravno, na hrvatskom jeziku. U Setcorovom cloudu rade legacy aplikacije koje je nemoguće, ili izuzetno teško, pokrenuti na drugim cloud platformama.
Pogled prema van
Zašto bi se hrvatske tvrtke trebale odlučiti za Setcorove usluge?
Na sve brže rastućem hrvatskom ICT tržištu brend Setcor zauzeo je svoje mjesto među velikim igračima, a cilj mu je konkurirati, ne samo na hrvatskom, nego i na inozemnom tržištu, osobito u Europskoj uniji. Kako je Setcor u velikoj mjeri orijentiran na hrvatsko tržište i tržište EU, sve tvrtke koje posluju u njezinim okvirima moraju poštivati specifične regulative EU. Tu je najveći naglasak na optimizaciji poslovanja u skladu s rastućom i promjenjivom ICT industrijom, tako da je Setcor logičan izbor za svaku tvrtku koja želi transparentno i konkurentno poslovati.
Još jedna od posebnih značajki Setcora je javni cloud alat, koji svim korisnicima omogućuje online projekciju željenog data centra, uključujući kompletnu njegovu infrastrukturu i sve elemente. Nakon provjere tehničkih značajki, korisnik jednostavnim klikom može naručiti vlastiti data centar. Osim toga, Setcor posjeduje komunikacijske čvorove u Zagrebu, Beču i Budimpešti, kojima nije potrebna internetska veza, i koji korisnicima omogućuju sigurnu mrežu data centara.
Možete li izdvojiti neki case study?
Banka Kovanica u sklopu projekta zamjene središnjeg bankarskog sustava imala je poslovnu potrebu pronaći partnera koji je u stanju implementirati potpuno novu virtualiziranu IT infrastrukturu u sklopu primarnog i sekundarnog podatkovnog centra, uz sve prednosti korištenja najmodernijih virtualizacijskih podatkovnih, serverskih i sigurnosnih sustava, te s kojima je željela postići optimalnu upotrebu hardverskih i softverskih kapaciteta, uz istodobno smanjenje operativnih troškova vezanih uz informacijski sustav Banke. Tvrtka itSoft unutar branda Setcor riješila je za Banku Kovanica cijelu implementaciju upravljačkih mehanizama, koji Banci Kovanica omogućuje jednostavnije održavanje, nadzor i upravljanje cjelokupnom eksternaliziranom IT infrastrukturom.
Suradnja Banke Kovanica i Setcora rezultirala je pouzdanim i kvalitetnim informacijskim sustavom te modernim i brzim bankarskim uslugama za sve klijente Banke Kovanica.
Kakvi su vaši poslovni rezultati?
Setcor u posljednje tri godine bilježi rast u poslovanju. Prihodi su 2018. godine bili 60 posto viši u odnosu na 2017. godinu, dok je operativna dobit (EBITDA) 2018. godine bila 62,6 posto viša u odnosu na 2017. godinu. Takav rast Setcora generira se prije svega iz cloud&telco usluga.
Setcor nastavlja svoj rast i u 2019. godini, gdje se na temelju ostvarenih kvartalnih rezultata očekuje rast od oko 20 posto u odnosu na prethodnu godinu.
NAPOMENA: Ovaj tekst je izvorno objavljen u časopisu Mreža.