Psihologijom u digitalno: Algoritmi i preporuke - Nismo ludi, preporuke su lošije

Bojimo se da Internet zna previše o nama. No, ako je tako, zašto su preporuke postale toliko loše? Deset svetih plavih poveznica postaje gnijezdo reklama, navodno personalizirane preporuke ne razlikuju se više od običnih oglasa, a strah od UI-ja zanemario je sasvim drugi oblik degeneracije Interneta

Goran Mihelčić nedjelja, 15. rujna 2024. u 06:00

U osvit Interneta pretraživači su mi počeli preporučivati reklame za naočale, iako nikad nisam niti upisao pojmove poput oftalmolog, loš vid ili naočale. Je li me Internet špijunirao? Zapravo ne. Netko tko mnogo čita (primjerice, naručuje mnogo knjiga) vjerojatno ima lošiji vid, pa će, logično, trebati i naočale.

Članak dostupan pretplatnicima

Kako bi mogao pročitati cijeli članak, moraš biti prijavljen na Bug.hr sa svojim podacima te imati status pretplatnika.

Mreza 10 / 2024 listopad 2024.