Visa, Tel Aviv - Inovacijski studio u zemlji startupa
Međunarodna financijska kompanija Visa otvorila je u Tel Avivu u Izraelu Visa Innovation Studio. Inovacijski studio bit će uglavnom orijentiran suradnji Vise s izraelskim fintech startupima kako bi pronašli najbolja rješenja za integraciju u svoj ekosustav plaćanja
Shahar Friedman, voditelj studija Visa Innovation Tel Aviv, izjavio je: “Visin inovacijski studio jedinstveno je pozicioniran za angažman s nenadmašnim izraelskim ekosustavom za startupe, i kao pristupna točka Visinih klijenata i trgovaca širom svijeta koji traže rješenja za svoje poslovanje”.
Novi Studio pridružuje se Visinoj svjetskoj mreži inovacijskih centara i studija sa sjedištem u tehnološkim centrima, kao što su Berlin, Dubai, London, Miami, New York, San Francisco, Sao Paulo, Singapur i Stockholm. Studio će pojednostaviti integraciju s lokalnim fintech poduzećima i unaprijediti suradnju s lokalnim fondovima rizičnog kapitala, ostalim centrima fintech, kao i Visinim partnerima i kupcima u Izraelu i inozemstvu.
Glavni predmeti interesa Visa Innovation Studija bit će:
• Otvorene bankovne usluge: PSD2, API-ji, digitalni ID, dozvole za račune i kontrole
• Trgovina na malo: buduća rješenja za naplatu, platforme lojalnosti, digitalno i mobilno plaćanje te augmented reality i virtual reality
• Prijevoz: Prijevoz kao usluga, isplate u vozilu, novi oblici plaćanja u javnom prijevozu, parking i ceste s naplatom
• Provjera autentičnosti: Fizička i biometrijska provjera, otkrivanje prijevara, jaka provjera autentičnosti potrošača i uređaja
Friedman je najavio da su četiri izraelske tvrtke već odabrane za suradnju:
• AU10TIX, jedna od četiri globalne tvrtke koje je Visa integrirala u svoj Vizualni informacijski program. AU10TIX automatizira autentifikaciju kupca.
• HopOn, demonstriran na Visa Global Transit Solutions u Londonu. HopOn je razvio inovativnu mobilnu platformu za plaćanje i ticketing za javni prijevoz, koji uz korištenje ultrazvučnih signala pruža jednostavniju alternativu postojećim sustavima ticketinga javnog prijevoza.
• Idomoo i Arkia Israeli Airlines u lokalnoj marketinškoj kampanji obratili su se putnicima personaliziranim videozapisima s prednostima korištenja Visa kartice u turističkim odredištima. Idomoo nudi personaliziranu platformu za video kao uslugu.
• Banca Transilvania i Personetics. Personetics AI rješenja koja financijskim institucijama omogućuju pružanje personaliziranih korisničkih iskustava na svim digitalnim kanalima. Banca Transilvania je druga po veličini banka u Rumunjskoj, s 2,2 milijuna klijenata i više od 7.000 zaposlenika.
Visa će također raditi s ograničenim brojem startupa, omogućujući im da rade iz studija, dajući Visi bliži pogled na njihov tijek razvoja i priliku da bolje procijene njihove rezultate.
NAPOMENA: Ovaj tekst je izvorno objavljen u časopisu Mreža.