Meta Platforms će nam prikazivati manje personalizirane oglase
Ovi će oglasi također ciljati korisnike na temelju dobi, spola i lokacije, a neke neće biti moguće preskočiti nekoliko sekundi. Meta će također smanjiti i cijenu pretplate za neke europske korisnike.
Meta Platforms planira korisnicima Instagrama i Facebooka u Europi ponuditi manje personalizirane oglase. Nova opcija uvedena je na zahtjev regulatornih tijela Europske unije.
Tijekom nadolazećih tjedana ljudi u Uniji koji besplatno koriste platforme te tvrtke uz prikaz oglasa moći će odabrati hoće li vidjeti oglase na temelju onoga što Meta naziva "kontekst" - sadržaj koji korisnik vidi tijekom određene sesije na platformama.
Ovi će oglasi također ciljati korisnike na temelju dobi, spola i lokacije, a neke neće biti moguće preskočiti nekoliko sekundi. Meta također planira za europske korisnike smanjiti cijenu pretplata bez oglasa za oko 40 posto.
"Novi model koji je uvela Meta pod isključivom je odgovornošću te tvrtke. Europska komisija ga nije odobrila, niti se s njim složila. Preuranjeno je špekulirati o utjecaju na postupke o procjeni usklađenosti koji su u tijeku", rekao je glasnogovornik Unije.
Dodao je kako je cilj tijela najviše izvršne vlasti u Europi dovesti Metu do potpune i učinkovite usklađenosti s europskim propisima što je prije moguće.
Prošlog mjeseca, najviši europski sud presudio je kako Meta mora ograničiti korištenje osobnih podataka prikupljenih s Facebooka za ciljano oglašavanje, stajući na stranu aktivista za zaštitu privatnosti Maxa Schremsa.