59% pojedinaca u EU koristilo se društvenim mrežama u 2023.
Kada je riječ o postotku pojedinaca iz EU-a koji su sudjelovali na društvenim mrežama, Danska je zemlja koja je prijavila najveći udio s 91%, a slijede Cipar (83%) i Mađarska (81%)
Društvene mreže posljednjih godina imaju sve veći utjecaj na naš svakodnevni život. Ljudi koji sudjeluju u društvenim mrežama (stvaranje korisničkog profila, objavljivanje poruka ili drugih doprinosa na Linkedinu, Facebooku, X-u, Instagramu, Snapchatu itd.) iznosili su u prosjeku 59% među pojedincima iz EU-a.
Najniži postotak sudjelovanja na društvenim mrežama prijavile su Francuska (44%), Njemačka (49%) i Italija (53%).
U 224 od 273 regije EU, sudjelovanje u društvenim mrežama bilo je iznad 50%. Najveći udjeli zabilježeni su u 6 danskih regija: Midtjylland (93%), Hovedstaden (regija glavnog grada) (92%), Syddanmark (90%), Nordjylland i Sjælland (obje 89%).
Druge regije EU-a također su izvijestile o visokom udjelu korištenja Interneta za društvene medije, kao što su 3 mađarske regije Budimpešta (86%), Közép-Magyarország (85%) i Pešta (84%), kao i Flevoland (84 %) u Nizozemskoj.
Najniži udjeli, podjednako i ispod 40%, zabilježeni su uglavnom u Francuskoj i Njemačkoj. U Francuskoj su to bile Gvajana (22%), Martinik (29%), Guadeloupe (30%), Bretagne (38%), Haute-Normandie (39%) i Bourgogne (40%). U Njemačkoj su to bile regije Sachsen-Anhalt (35%), Brandenburg (36%), Thüringen (38%) i Mecklenburg-Vorpommern (40%).