Nijemci pitaju Apple zašto nije strog i prema sebi
Po nalazu Bundeskartellamta, čini se kako ta stroga pravila ne pokrivaju Appleovu vlastitu praksu kombiniranja korisničkih podataka u svom ekosustavu i njihova korištenja u reklamne svrhe.

U preliminarnoj pravnoj procjeni Appleovog frameworka App Tracking Transparency (ATTF), njemački regulator tržišnog natjecanja naveo je kako se "strogi zahtjevi odnose samo na pružatelje aplikacija trećih strana, a ne na sam Apple".
Od 2021. godine, kada je Apple postavio iOS ATTF, programeri aplikacija morali su od korisnika iPhonea i iPada tražiti njihov pristanak prije nego što su aplikacije mogle pratiti njihove aktivnosti u drugim aplikacijama kao što je Facebook.
Meta Platforms je tom potezu pripisala pad prihoda od prodaja oglasa od 10 milijardi američkih dolara.
Međutim, sudeći po nalazu Bundeskartellamta, čini se kako ta stroga pravila ne pokrivaju Appleovu vlastitu praksu kombiniranja korisničkih podataka u svom ekosustavu – iz App Storea, Apple ID-a i povezanih uređaja – i njihova korištenja u reklamne svrhe.
Navedeno je i kako se dijalozi pristanka za Appleove aplikacije znatno razlikuju od onih u aplikacijama trećih strana, i to tako da ide u prilog Appleu. Također se tvrdi kako će ljudi koji koriste aplikacije trećih strana vidjeti do četiri uzastopna upita za pristanak, dok Appleove aplikacije primaju samo "maksimalno dva".
Apple je pod dodatnim nadzorom u Njemačkoj od travnja 2023., kada je regulator utvrdio da Apple ima "međutržišni značaj za konkurenciju". Apple se zbog toga žalio sudu, čija se odluka očekuje 18. ožujka.