Globalne isporuke nosivih uređaja rasle 8,8% u Q1 2024

Tržište nosivih uređaja započelo je 2024. s naglim rastom jer su globalne isporuke nosivih uređaja porasle 8,8% na godišnjoj razini u prvom tromjesečju 2024. godine na 113,1 milijun jedinica

Mreža utorak, 18. lipnja 2024. u 11:20

Prema novim podacima Internationala Data Corporation (IDCGlobalno tromjesečno praćenje nosivih uređaja, unatoč rastu isporuka, prosječne prodajne cijene (ASP) pale su peto tromjesečje zaredom, pavši za 11% u Q1 2024 kako su tržišta u nastajanju ojačala i kako je gospodarstvo vršilo pritisak na potrošačku potrošnju.

5 najvećih tvrtki za proizvodnju nosivih uređaja prema količini isporuka, tržišnom udjelu i godišnjem rastu, Q1 2024 (isporuke u milijunima)

📷 IDC Worldwide Quarterly Wearables Tracker, 4. lipnja 2024.
IDC Worldwide Quarterly Wearables Tracker, 4. lipnja 2024.

Apple je zadržao globalnu lidersku poziciju nosivih uređaja iako su ga kočili loši makroekonomski uvjeti, privremena zabrana pojedinih modela satova i nedostatak novijih AirPodova. Isporuke Apple Watcha pale su 19,1% u odnosu na prethodnu godinu, dok su se isporuke slušalica, uključujući AirPods i Beats, smanjile 18,8% tijekom Q1 2024.

Xiaomi je zauzeo drugo mjesto s rastom od 43,4% u odnosu na prošlu godinu zahvaljujući jednostavnoj usporedbi s padom od 16% u Q1 2023.

Huawei je zauzeo treće mjesto, pretekavši Samsung, zahvaljujući povratku svog poslovanja s pametnim telefonima, što je imalo pozitivan utjecaj na nosive uređaje zbog povezivanja. Međutim, prodaja tvrtke snažno je koncentrirana u Kini.

Samsung je pao na četvrto mjesto. Lansiranje Galaxy Fit 3, kao i uspjeh s slušalicama niže cijene, pomogli su tvrtki da postigne tržišni rast iako je njezina osnovna proizvodnja pametnih satova pala za 5,1% tijekom Q1 2024.

Imagine Marketing (boAt) zaokružuje prvih pet. Indijski brend poznat po svojim proizvodima usmjerenim na ekstremnu vrijednost uspio je povećati svoju količinu slušalica za 17,5%, ali su njegovi pametni satovi zabilježili ogroman pad od 61,3% zbog ekstremne konkurencije unutar Indije.