Amazon pod pritiskom Kineza bilježi pad rasta prodaje
Prodaja Amazonovih internetskih trgovina porasla je pet posto u drugom tromjesečju
Amazon je upozorio na usporavanje rasta prodaje online u drugom tromjesečju. 'Potrošači su oprezni, radije traže jeftinije proizvode', rekao je financijski direktor Amazona Brian Olsavsky.
Amazonovo maloprodajno poslovanje online suočilo se s povećanom konkurencijom jeftinih trgovaca poput Temua i Sheina, koji prodaju širok izbor robe po niskim cijenama izravno iz Kine.
Ukupni prihodi dosegnuli su 147,98 milijardi američkih dolara, manje od očekivanja.
Prodaja Amazonovih internetskih trgovina porasla je pet posto, na 55,4 mlrd. USD. Tijekom prvog tromjesečja rasla je za sedam posto.
Dvodnevni Prime Day u srpnju bio je najveći ikad, ustvrdili su u Amazonu, ne navodeći pojedinosti.
Kao i druge velike tehnološke tvrtke, Amazon povećava kapitalne izdatke za ulaganje u infrastrukturu i razvoj umjetne inteligencije. Potrošnja u prvih šest mjeseci ove godine bila oko 30,5 mlrd. USD, što sugerira oko 16,5 mlrd. USD u drugom kvartalu.
Alphabet i Microsoft upozorili su ulagače kako će troškovi ostati visoki tijekom cijele godine kako bi se podržao razvoj softvera i usluga za umjetnu inteligenciju.
Amazon Web Services je povećao prihode za 19 posto, na 26,3 mlrd. USD, što je bilo više od očekivanja.
Prihodi od oglašavanja su bili nešto niži od prognoza i dosegli su 12,8 mlrd. USD. Ipak, zadovoljni su jer je prodaja u tom segmentu rasla 20 posto tijekom proteklog kvartala.
Amazon očekuje ukupni prihod od 154 do 158,5 mlrd. USD za treće tromjesečje, što je otprilike u rangu s očekivanjima.