Kako prodati 5G - Prodajne glavobolje telekoma
Kada se govori o 5G, teme se uglavnom vežu uz tehnologiju, proizvođače opreme i usluge koje će biti realizirane na novoj mreži. Malo tko se dotakne mobilnih operatora i njihovih napora da nepoznatu, novu i sofisticiranu opremu ugrade u živu mrežu. Laik bi mogao pomisliti kako stvari idu same od sebe i da su jednostavne
Uz inženjere koji integracije obavljaju bez prekida u prometu, potreban je niz stručnjaka iz netehničkih područja kako bi nova platforma bila isplativa. Marketing telekoma koji osmišljava nove usluge i procjenjuje broj potencijalnih korisnika budućih usluga (na temelju kojih ekonomisti izrađuju složene Business Case i Cost Benefit analize) ima pune ruke posla i veliku odgovornost. Kada se oprema montira i tablice s izračunima budu odobrene, uvijek postoji rizik da određeno specifično tržište ne reagira onako kako se očekivalo. Zbog toga je unaprijed korisno pročitati preporuke različitih konzultantskih kuća i smanjiti utjecaj dječjih bolesti novih 5G usluga, jer može se dogoditi da samo krivi način prodaje 5G usluga prouzroči krah čitave investicije.