Kako prodati 5G - Prodajne glavobolje telekoma

Kada se govori o 5G, teme se uglavnom vežu uz tehnologiju, proizvođače opreme i usluge koje će biti realizirane na novoj mreži. Malo tko se dotakne mobilnih operatora i njihovih napora da nepoznatu, novu i sofisticiranu opremu ugrade u živu mrežu. Laik bi mogao pomisliti kako stvari idu same od sebe i da su jednostavne

Marina Pavlić petak, 17. srpnja 2020. u 14:00

Uz inženjere koji integracije obavljaju bez prekida u prometu, potreban je niz stručnjaka iz netehničkih područja kako bi nova platforma bila isplativa. Marketing telekoma koji osmišljava nove usluge i procjenjuje broj potencijalnih korisnika budućih usluga (na temelju kojih ekonomisti izrađuju složene Business Case i Cost Benefit analize) ima pune ruke posla i veliku odgovornost. Kada se oprema montira i tablice s izračunima budu odobrene, uvijek postoji rizik da određeno specifično tržište ne reagira onako kako se očekivalo. Zbog toga je unaprijed korisno pročitati preporuke različitih konzultantskih kuća i smanjiti utjecaj dječjih bolesti novih 5G usluga, jer može se dogoditi da samo krivi način prodaje 5G usluga prouzroči krah čitave investicije.

Članak dostupan pretplatnicima

Kako bi mogao pročitati cijeli članak, moraš biti prijavljen na Bug.hr sa svojim podacima te imati status pretplatnika.

Mreza 8-9 / 2020 kolovoz-rujan 2020.