Virtualizacija brendova - Žigovi (robne marke) u metaverzumu

S obzirom na još nepostojeću regulaciju korištenja žigova u metaverzumu, radi osiguranja imovine i ostvarenja prava protiv kršitelja sličnih i/ili identičnih prikaza proizvoda i/ili usluga u metaverzumu, tvrtke se jednostavno ne bi smjele osloniti samo na svoje postojeće registrirane žigove

Suzane Cesarec Nöthig utorak, 19. srpnja 2022. u 00:00

Tema koja je u posljednje vrijeme predmet rasprava i promišljanja jest položaj žigova – zaštićenih robnih marki koje se koriste u trgovini za obilježavanje proizvoda i/ili usluga u metaverzumu, uz pitanje imaju li takvi postojeći žigovi zaštitu i na tom, novom digitalnom tržištu.

Članak dostupan pretplatnicima

Kako bi mogao pročitati cijeli članak, moraš biti prijavljen na Bug.hr sa svojim podacima te imati status pretplatnika.

Mreza 8-9 / 2022 kolovoz-rujan 2022.