Infinum preuzeo nizozemsku agenciju Your Majesty
Nizozemci su fokusirani na razvoj marketinških strategija i produkciju interaktivnih sadržaja. Napravili su, primjerice, kampanju za seriju Squid Game: The Challenge.
![📷 Infinum](/img/infinum-preuzeo-nizozemsku-agenciju-your-majesty_ChX5zL.jpg)
Infinum je preuzeo nizozemsku agenciju Your Majesty, specijaliziranu za dizajn i brending. Broji desetak zaposlenika. Klijenti su joj, između ostalih, Adidas, Airbnb, Netflix, Samsung, The New York Times, Bentley, Sotheby's, Los Angeles Lakers, Nintendo, Universal Music Group...
Fokusirani su na razvoj marketinških strategija i produkciju interaktivnih sadržaja. Napravili su, primjerice, kampanju za seriju Squid Game: The Challenge. Vrijednost transakcije nije objavljena.
"Your Majesty donosi vrhunsku kreativnu ekspertizu, a mi njih podupiremo svojom tehnološkom – zajedno imamo sve što je potrebno za razvoj digitalnih proizvoda na najvišoj razini. S novim kolegama uvodimo nove usluge, podižemo standarde i nastavljamo graditi snažnu globalnu organizaciju dok istovremeno dobivamo i značajniju prisutnost na nizozemskom tržištu", rekao je Nikola Kapraljević, izvršni direktor Infinuma.
"U partnerstvu s Infinumom možemo ostvariti našu viziju: raditi na vrhunskim kreativnim projektima za svjetsko tržište", rekao je Georgios Athanassiadis, direktor agencije Your Majesty. Ta će tvrtka nastaviti djelovati pod vlastitim brendom, a njezini osnivači zadržavaju manjinski udio u kompaniji.
Ovo je treća akvizicija Infinuma u posljednjih nekoliko godina. U posljednje dvije i pol godine uložili su 7,5 milijuna eura u akvizicije. Kroz kredit EBRD-a i reinvestiranje vlastitih sredstava osigurali su dodatnih 15 milijuna eura financiranja za buduća preuzimanja u naredne dvije godine, kojima planiraju potaknuti daljnji rast i razvoj kompanije.