Internetske tražilice gube bitku protiv spama
Nedavno istraživanje pokazalo je kako internetske tražilice gube bitku protiv SEO spama.
Istraživači su tijekom godinu dana pratili Google, Bing i DuckDuckGo putem upita za recenzije 7.392 proizvoda.
Fokus je bio na recenzijama zbog procjene kako su one naročito osjetljive na "kreativne" marketinške zahvate vezane uz optimizaciju internetskih tražilica.
Otkrili su kako postoji "snažna korelacija između rangiranja internetskih tražilica i affiliate marketinga", kao i "trend prema pojednostavljenom, repetitivnom sadržaju, koji je moguće djelo umjetne inteligencije".
Čini se kako će se situacija zbog napretka u razvoju generativne umjetne inteligencije u dogledno vrijeme pogoršati.
U Googleu kažu kako su već poduzeli prema uklanjanju ovih problema.
Iza istraživanja stoje Sveučilište u Leipzigu, Sveučilište Bauhaus Weimar i Center for Scalable Data Analytics and Artificial Intelligence.