Google mijenja rezultate pretraživanja u Europi
Div internetskog pretraživanja nastoji udovoljiti prigovorima vlasnika web stranica i izbjeći kaznu po odredbama Zakona o digitalnim tržištima.
Google je predložio više promjena u svojim rezultatima pretraživanja u Europi nakon što su se neki manji rivali žalili na slabiji promet na njihovim web odredištima kao rezultat prethodnih promjena. Antimonopolska regulatorna tijela Europske unije razmatraju podizanje tužbi protiv te tvrtke.
Prema Zakonu o digitalnim tržištima, Googleu je zabranjeno davati prednost svojim proizvodima i uslugama na svojoj platformi. Zakon je stupio na snagu prošle godine i usmjeren je na obuzdavanje moći velikih tehnoloških tvrtki.
Od tada Google pokušava odgovoriti na proturječne zahtjeve stranica za usporedbu cijena, hotela, zrakoplovnih prijevoznika i malih trgovaca, među ostalima. Zadnje tri grupe rekle su kako im je broj klikova za izravne rezervacije pao za 30 posto zbog nedavnih Googleovih promjena.
Predložene promjene uključuju uvođenje proširenih i jednako formatiranih jedinica koje korisnicima omogućuju odabir između usporednih stranica i web stranica dobavljača, nove formate koji konkurentima omogućuju prikazivanje cijena i slika na svojim web stranicama kao i nove oglasne jedinice za usporedne stranice.
Za svoje rezultate pretraživanja u Njemačkoj, Belgiji i Estoniji Google također planira ukloniti kartu koja prikazuje lokaciju hotela i rezultate ispod karte.