McDonald's odustao od IBM-ove umjetne inteligencije
Novu značajku automatiziranog preuzimanja narudžbi trebali bi isključiti do 26. srpnja. Zasad nije poznato što je pošlo po krivu
Lanac restorana McDonald's povlači se iz suradnje s IBM-om koja je trebala uvesti umjetnu inteligenciju u objekte u kojima je moguće naručiti hranu i piće iz vozila.
Novu značajku automatiziranog preuzimanja narudžbi trebali bi isključiti do 26. srpnja. Zasad nije poznato što je pošlo po krivu.
Eksperiment je započeo 2021. godine, da bi naredne bio proširen. Iako se više neće oslanjati na IBM za taj segment, dvije tvrtke će nastaviti suradnju u drugim dijelovima McDonald'sovog poslovanja.
Cilj testa bio je utvrditi može li automatizirano rješenje za glasovno naručivanje pojednostaviti operacije za posadu i stvoriti brže, poboljšano iskustvo.
U McDonald'su ne odustaju od uvođenja glasovnog naručivanja. Odluka o dugoročnom, skalabilnom rješenju trebala bi biti donesena do kraja godine.
Nije jasno hoće li se time pozabaviti druga tvrtka ili će ga izraditi interno. S IBM-om su razvili tehnologije automatiziranog primatelja narudžbi kako bi podržali sve veću upotrebu glasovno aktivirane umjetne inteligencije.
IBM je poručio kako razgovara i pilotira s nekoliko klijenata Quick-Serve Restauranta koji su zainteresirani za tu vrstu tehnologije.
Moguće je kako je barem djelomično bila riječ o problemima sa zaštitom privatnosti, iako je tužba povezana s time odbačena još prošle godine.