Globalna prodaja infotainmenta putničkih vozila rasla 3% u 2024.
Globalna prodaja infotainment sustava za putnička vozila (PV) porasla je 3% na godišnjoj razini u 2024. godini, prema Globalnom informacijsko-zabavnom praćenju putničkih vozila Counterpoint Researcha

Tržište se uskladilo s ukupnim PV tržištem. Iako se automobilski sektor snažno oporavio nakon pandemije covida-19, suočio se s izazovima u 2024. godini zbog rastuće inflacije, geopolitičke nestabilnosti i viših kamata na kredite za kupnju vozila.
Kina, SAD i Europa zajednički su činile gotovo 70% tržišta infotainment sustava u 2024. godini. Međutim, očekuje se da će jugoistočna Azija (SEA), Sjeverna Kanada, Meksiko, Bliski istok i Afrika (MEA) biti najbrže rastuća tržišta tijekom slijedećih 10 godina , kako prodaja automobila raste u tim regijama, a proizvođači originalne opreme uvode najnovije značajke. Nadalje, ulazak kineskih proizvođača pojačava konkurenciju na tim tržištima, tjerajući postojeće proizvođače da ponude poboljšane uvjete kupnje kako bi ostali konkurentni.
Harman i Panasonic izgubili su dio tržišnog udjela zbog jačanja kineskih proizvođača. BYD Electronics je bio najbrže rastući dobavljač među 10 svjetskih najboljih, potaknut rastom BYD automobila i na domaćem kineskom tržištu i na međunarodnom tržištu.
Neki proizvođači automobila, poput Tesle i Leapmotora, slijede strategije vertikalne integracije za sastavljanje infotainment sustava, s ciljem bolje kontrole opskrbnog lanca. Takav pristup može predstavljati izazov za tradicionalne dobavljače infotainment sustava, potencijalno dovodeći do konsolidacije unutar baze dobavljača kako industrija prelazi na softverski definirana vozila.
Kako se automobilska industrija kreće prema softverski definiranim vozilima, cijeli kokpiti, uključujući infotainment sustav, sve usu više upravljani višenamjenskim elektroničkim upravljačkim jedinicama (ECU) sa snažnijim procesorima, a sve je manje tradicionalnih jednofunkcionalnih kontrolnih sustava temeljenih na ECU-u.
U budućnosti se očekuje više sustava zasnovanih na računalstvu visokih performansi (HPC) koji integriraju značajke kokpita i ADAS-a. Ta promjena privlači globalne proizvođače čipseta kao što su Qualcomm, NVIDIA, MediaTek i Samsung.
Predviđa se da će globalna prodaja infotainment sustava rasti uz prosječni godišnji rast (CAGR) od 3% od 2025. do 2035. godine, premašujući 105 milijuna jedinica godišnje. Budući da svaki automobil obično uključuje jedan infotainment sustav, rast će općenito biti usklađen s prodajom PV-a. Međutim, industrija će prijeći sa jednofunkcionalnih sustava temeljenih na ECU-u na sustave temeljene na kontroleru domene i na kraju na sustave temeljene na HPC-u.
Udio zaslona u kategoriji od 5 do 10 inča opada, a onih u 10 do 15 inča raste. Vrhunski i luksuzni proizvođači nude središnje infotainment zaslone veće od 15 inča, a njihov tržišni udio ostaje manji od 1,5%.
Dok većina infotainment zaslona u putničkim vozilima trenutno koristi LCD tehnologiju, automobilska industrija postupno usvaja OLED i MiniLED LCD tehnologiju, iako je ovaj trend primarno ograničen na premium i luksuzna vozila.