Tehnologija - Virtual perimeter advertising

G.K. petak, 16. svibnja 2025. u 06:00

Gledatelji El Classica u finalu španjolskog Kupa kralja u Hrvatskoj mogli su vidjeti reklame pojedinih hrvatskih tvrtki. Ne, hrvatski brendovi nisu platili reklame na utakmici koju su uživo pratile stotine milijuna ljudi diljem svijeta, nego se radi o tehnologiji virtualnog zamjenskog prekrivanja perimetra (Virtual perimeter advertising). Tehnologiju omogućuje specijalizirani softver u kombinaciji s AI-jem u realnom vremenu, analizira poziciju LED panela i kamere te u TV prijenosu radi overlay virtualne reklame preko stvarnog sadržaja panela. Funkcionira dobro, čak i uz linijskog suca koji je stalno ispred tih reklamnih panela.
Tehnologija omogućuje da – dok se na stadionu prikazuju lokalne reklame – gledatelji u različitim državama u TV prijenosu vide oglase prilagođene svojem tržištu, što omogućuje istodobno prikazivanje praktično neograničenog broja različitih reklama na istom, fizički ograničenom prostoru.

Članak dostupan pretplatnicima

Kako bi mogao pročitati cijeli članak, moraš biti prijavljen na Bug.hr sa svojim podacima te imati status pretplatnika.

Mreza 6 / 2025 lipanj 2025.