Globalno tržište pametnih telefona raslo je 1,5% u Q1 2025.
Prema preliminarnim podacima Međunarodne podatkovne korporacije (IDC), globalne isporuke pametnih telefona u prvom tromjesečju ove godine (Q1 2025) porasle su 1,5% u odnosu na isto razdoblje lani

Isporuke su u prvom tromjesečju, prema Worldwide Quarterly Mobile Phone Tracker, iznosile 304,9 milijuna jedinica. Proizvođači su povećali proizvodnju u iščekivanju najavljenih carina SAD na uvoz iz Kine.
Tržište pametnih telefona SAD doživjelo je rast od više od 5%. Rast u prvom tromjesečju 2025. godine potaknut je sve većim interesom potrošača za kupnju prije povećanja cijena. Nedavno najavljena 90-dnevna odgoda carina za pametne telefone mogla bi dodatno povećati prodaju u drugom tromjesečju ove godine, budući da bi potrošači mogli iskoristiti priliku za kupnju prije mogućeg ponovnog uvođenja carina.
U prvom tromjesečju zabilježen je rast među najvećim proizvođačima pametnih telefona, posebno kineskih na domaćem tržištu, potaknut subvencijama kineske vlade pokrenutim prošle godine, ali proširenim na pametne telefone u siječnju 2025. godine. Program subvencija, čiji je cilj poticanje potrošnje, cilja na proizvode čija je cijena ispod 820 američkih dolara, što predstavlja većinu prodaje među kineskim dobavljačima.
Tržišni udjeli
Samsung je ponovno preuzeo vodeću poziciju na tržištu, vođen kontinuiranim uspjehom svog Galaxy S25 premium uređaja i Galaxy A serije u srednjem rangu, posebno najnovijih Galaxy A36 i A56, koji nude AI po pristupačnijim cijenama.
Apple je imao najbolje prvo tromjesečje ikada u pogledu isporučenih jedinica, gomilajući zalihe kako bi izbjegao carine u SAD-u, ali i u drugim regijama, budući je izražen strah od prekida opskrbnih lanaca što bi moglo dovesti do manjka zaliha i povećanja cijena. Appleova prodaja u Kini je pala jer su Appleovi Pro modeli bili izuzeti iz programa subvencija kineske vlade.
Uspješnost Xiaomija uglavnom je potaknuta njegovim rastom u Kini zahvaljujući subvencijama kineske vlade, što je pozitivno utjecalo na prodaju njegovih proizvoda srednje klase.
OPPO je vratio svoje 4. mjesto unatoč padu isporuka potaknutim slabijim rezultatima na međunarodnim tržištima, što nije nadoknađeno rastom u Kini.
Vivo je doživio značajan rast od 6,3% na godišnjoj razini, potaknut subvencijama u Kini, ali i rastom na međunarodnim tržištima, uz snažne performanse niskobudžetnih uređaja i V serije.