Platforme za online rezervacije rasle u Q3 2023
Tijekom trećeg tromjesečja 2023. godine gosti su proveli 309,4 milijuna noćenja u smještaju za kratkoročni najam u EU, rezerviranom putem Airbnba, Bookinga, Expedia Group ili TripAdvisora
To odgovara povećanju od 13,4% u usporedbi s istim razdobljem 2022. godine. Uz tu vrijednost, platformski turizam nastavio je premašivati razine prije pandemije i postaviti nove mjesečne rekordne vrijednosti: u srpnju je ostvareno 115,7 milijuna noćenja u smještaju rezerviranom putem internetskih platformi, što pokazuje porast od 10,7% u usporedbi sa srpnjem 2022. godine. U kolovozu je taj broj porastao na 124,7 milijuna noćenja (+11,7% u odnosu na kolovoz 2022.), a u rujnu je taj broj iznosio 69,1 milijun (+21,6% u odnosu na rujan 2022.).
U prvih devet mjeseci 2023. godine gosti su proveli više od 546,2 milijuna noćenja u smještaju za kratkoročni najam u EU rezerviranom putem internetskih platformi. To je značajan rast u usporedbi s istim razdobljem 2022. godine (488,6 milijuna noćenja; +11,8%); s noćenjima koja daleko premašuju razine prije pandemije (423,7 milijuna noćenja u prvih devet mjeseci 2019. godine; +28,9%).
Top destinacije u drugom kvartalu 2023.: španjolske, hrvatske i francuske regije
Najpopularnije regije za kratkoročni najam smještaja rezerviranih putem online platformi u drugom tromjesečju 2023. godine bile su Andaluzija u Španjolskoj (7,1 milijun noćenja), Jadranska Hrvatska u Hrvatskoj (6,5 milijuna) i francuska regija Île de France (5,8 milijuna). U prvih 20 regija, 7 ih je u Španjolskoj, po 5 u Francuskoj i Italiji, 2 regije su u Portugalu i 1 u Hrvatskoj.