Ili su pomiješali boje na toj karti ili im je logika bizarna - crvena simbolizira stanje između dvije nijanse plave?
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore

Ili su pomiješali boje na toj karti ili im je logika bizarna - crvena simbolizira stanje između dvije nijanse plave?
Ovakvi članci su više nečija fantaziranja i želje. Ideja je da se - što? "Fila" djecu već od predškolske dobi o nekakvim dobrobitima AI-a? Nije da ih nema ili da ih neće biti, ali dajte... Današnji svijet vrvi raznim tzv. "buzzwordovima" i filozofiranjima kako će svijet izgledati za 5, 10, 15 godina, a ne znamo što će biti sutra. Naš svijet i okolina se strahovito brzo mijenja i baš iz tog razloga, prognozirati kakav će svijet i način života biti za 10-ak godina nema nikakvog smisla. Jer je sve nesigurno i nestabilno. Od ljudi, država, planeta i klime, sve je poljuljano i doživljava promjene. Pogledajte samo koliko se toga promijenilo u odnosu na 2019. godinu i kakvo ozračje vlada.
A što se tiče obrazovanja, evo vlastiti primjer - upisao sam jedno doškolovanje i jasno se vidi ta velika razlika u onome što se uči u školi i onoga što se radi (tehnička struka je u pitanju). I koliko su nam škole u biti napredne u odnosu na neka radna mjesta tj. firme i radnu okolinu u njima. Teži se ka tome (i to se postiglo) da su nam škole dosta tehnološki razvijene i uređene i onda u biti učenici će doći (značajan broj) iz takvog modernog okruženja u recimo brodogradilišta koja su nazadna. Čitaj: koriste se stari alati i strojevi (40-50 godina stari, a ponegdje i više), a učenici su se obrazovali (i naučili donekle) da rade sa modernijim uređajima i alatima.
Ili su pomiješali boje na toj karti ili im je logika bizarna - crvena simbolizira stanje između dvije nijanse plave?
Ovakvi članci su više nečija fantaziranja i želje. Ideja je da se - što? "Fila" djecu već od predškolske dobi o nekakvim dobrobitima AI-a? Nije da ih nema ili da ih neće biti, ali dajte... Današnji svijet vrvi raznim tzv. "buzzwordovima" i filozofiranjima kako će svijet izgledati za 5, 10, 15 godina, a ne znamo što će biti sutra. Naš svijet i okolina se strahovito brzo mijenja i baš iz tog razloga, prognozirati kakav će svijet i način života biti za 10-ak godina nema nikakvog smisla. Jer je sve nesigurno i nestabilno. Od ljudi, država, planeta i klime, sve je poljuljano i doživljava promjene. Pogledajte samo koliko se toga promijenilo u odnosu na 2019. godinu i kakvo ozračje vlada.
A što se tiče obrazovanja, evo vlastiti primjer - upisao sam jedno doškolovanje i jasno se vidi ta velika razlika u onome što se uči u školi i onoga što se radi (tehnička struka je u pitanju). I koliko su nam škole u biti napredne u odnosu na neka radna mjesta tj. firme i radnu okolinu u njima. Teži se ka tome (i to se postiglo) da su nam škole dosta tehnološki razvijene i uređene i onda u biti učenici će doći (značajan broj) iz takvog modernog okruženja u recimo brodogradilišta koja su nazadna. Čitaj: koriste se stari alati i strojevi (40-50 godina stari, a ponegdje i više), a učenici su se obrazovali (i naučili donekle) da rade sa modernijim uređajima i alatima.
Za brodogradnju si u pravu, strojevi čak i "robot" je star 20 godina i nema dijelova i stručnih radnika da ih se osposobi.
Ma prema IT sektoru, nama je arhaično i školstvo i većina državnih firmi.
Meni je na toj karti najzanimljivija HR koja nema strategiju.
pa, necemo kvariti prosjek, mi nemamo plana i strategije za nista, samo kako nam drugi kazu.....

Ne, treba izmišljati toplu vodu, kada već imamo prokušane recepte koji su se zanemarili.
Za AI/ML, dajte djeci i mladima više matematike.
Vratite Opće Narodnu Obranu(ONO&DZS), Domaćinstvo,.....upoznajte djecu sa zanimljivim stvarima djecu kako kuhati, šivati, heklati, plesti, kopati, šalovati, betonirati, zidati...
Tada neće biti potrebe za preskupim avionima, tenkovima, skupom stajaćom vojskom, bit' će spremni za život, znate će si napraviti kuću, naučiti djecu tko je bio Alija Sirotanović.
Zbog svjetskih kretanja, bilo bi dobro da se i vrati ruski jezik u obrazovne instituacije. Može i kineski.