Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena... izdvojena tema

poruka: 4.319
|
čitano: 1.835.014
|
moderatori: Lazarus Long, vincimus, pirat, XXX-Man
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

-ajd nelupetaj...

-roba nije isporučena, kakav storno? storno neisporučenog? a tko je za to kriv-odgovoran, nek plati, no trgovina nije isporučila ugovoreno-plaćeno.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put čet 12.6.2025 17:04 (ihush).
4 godine
suspendiran
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Novice kaže...
crocro23 kaže...

Plaćen online laptop 1498 eura, nije dostavljen 16 dana od trenutna plaćanja, potvrdu o plaćanju primio dan kasnije, nakon 3 emaila napokon odgovore, da laptop još nije stigao i ne mogu predati dostavnoj službi, na telefon kažu kako mi ne mogu reći hoće li bit dostavljen do kraja sljedeće tjedna kada bi bilo 20+ dana od trenutka plaćanja. Laptop treba, što prije naravno. Rekao sam da naprave povrat sredstava i da ću osobno u ZG kupiti takav isti nešto skuplji u drugoj trgovini, na email nisu odgovorili, na telefon kažu kako je narudžba pokrenuta i da ne mogu izvršit povrat sredstava, ali da mogu ja to napravit tek kad primim laptop - wtf? Da ne pišem odmah ime trgovine, velika je i poznata, zanima me da li je ovo moguće? Znači što ako laptop ni za 50 dana ne stigne, ja i dalje bez laptopa, a oni i dalje ne moraju vratiti novac prije nego što laptop stigne i kad bi ja tek onda mogao reklamirati proizvod, muljaju me ili je to neki novi zakon? U pitanju je kartično plaćanje - jednokratno.

Mislim da je 30 dana rok za ispoštovanje ugovora za isporuku (ako griješim me ispravite), a stornirati mogu tek kada ga dobiješ jer ne mogu stornirati nešto što nije u njihovom posjedu (tipa putuje prema tebi)

 Roba se moze stornirati druge sekunde nakon sto zatrazis, ostalo je sve na trgovcu dali ce to ispoštovati u najkracem mogucem roku ili ce te yebati u mozak iz samo njemu znanih razloga a ima ih!

8 mjeseci
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Boris grozni kaže...
Novice kaže...
crocro23 kaže...

Plaćen online laptop 1498 eura, nije dostavljen 16 dana od trenutna plaćanja, potvrdu o plaćanju primio dan kasnije, nakon 3 emaila napokon odgovore, da laptop još nije stigao i ne mogu predati dostavnoj službi, na telefon kažu kako mi ne mogu reći hoće li bit dostavljen do kraja sljedeće tjedna kada bi bilo 20+ dana od trenutka plaćanja. Laptop treba, što prije naravno. Rekao sam da naprave povrat sredstava i da ću osobno u ZG kupiti takav isti nešto skuplji u drugoj trgovini, na email nisu odgovorili, na telefon kažu kako je narudžba pokrenuta i da ne mogu izvršit povrat sredstava, ali da mogu ja to napravit tek kad primim laptop - wtf? Da ne pišem odmah ime trgovine, velika je i poznata, zanima me da li je ovo moguće? Znači što ako laptop ni za 50 dana ne stigne, ja i dalje bez laptopa, a oni i dalje ne moraju vratiti novac prije nego što laptop stigne i kad bi ja tek onda mogao reklamirati proizvod, muljaju me ili je to neki novi zakon? U pitanju je kartično plaćanje - jednokratno.

Mislim da je 30 dana rok za ispoštovanje ugovora za isporuku (ako griješim me ispravite), a stornirati mogu tek kada ga dobiješ jer ne mogu stornirati nešto što nije u njihovom posjedu (tipa putuje prema tebi)

 Roba se moze stornirati druge sekunde nakon sto zatrazis, ostalo je sve na trgovcu dali ce to ispoštovati u najkracem mogucem roku ili ce te yebati u mozak iz samo njemu znanih razloga a ima ih!

Roba se može stornirati ako je još u skladištu (što bi bila druga sekunda) ali kod većine se firmi to ne može napraviti je roba kod prijevoznika (npr. paketomat).

9 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

a sto da storniraju, ako roba nije (jos) usla na skladiste i to je razlog zasto jos nije poslana kupcu, ne postoji nista sto treba "stornirati".....  

 

jedino postoji visak novaca neopravdan racunom, dali kod tih sto si ti kupio, dali kod dobavljaca. vrlo malo vjerovatno da je kod dobavljaca jer se njima ne placa unaprijed. osim ako ta tvoja trgovina nije obicni prekupac, za svoju (tvoju) lovu kupi....

 

znaci, bajke.

 

drugo, rok za isporuku moze biti i 3643 mjeseca ili godine, ako si a)bio upoznat s time unaprijed i b)pristao na to. 

 

ako rok nije definiran, mora od strane trgovca biti debelo opravdano sto roba nije promptno isporucena.

 

"i mi jos cekamo" nije odgovor jer u osnovi ne mozes prodavati robu koju nemas, a ako je vec tako onda pripremis kupca na cekanje, u suprotnom samo zavlacis.....

 

dosta sam narucivao od jedne firme, i nikakvo cudo nije bilo da nakon sto slozis kosaricu i kliknes, dodje mail - isporuka narucenog trenutno nije moguca, ocekivani dolazak robe na nase skladiste je - za 10 dana, za 30 dana, za 60 dana.....

 

potvrdite narudzbu i obsvijestit cemo vas kad roba stigne. ti potvrdis, nista ne placas, uplacujes, cekas, dodje mail - spremno za isporuku, ukoliko je narudzba jos aktualna, platite po ponudi "xxfjsijmm"

 

Its just the way of it, son. We all sell our souls sooner or later.
Poruka je uređivana zadnji put čet 12.6.2025 21:35 (Damir22).
Moj PC  
1 0 hvala 0
14 godina
online
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Damir22 kaže...

a sto da storniraju, ako roba nije (jos) usla na skladiste i to je razlog zasto jos nije poslana kupcu, ne postoji nista sto treba "stornirati".....  

 

jedino postoji visak novaca neopravdan racunom, dali kod tih sto si ti kupio, dali kod dobavljaca. vrlo malo vjerovatno da je kod dobavljaca jer se njima ne placa unaprijed. osim ako ta tvoja trgovina nije obicni prekupac, za svoju (tvoju) lovu kupi....

 

znaci, bajke.

 

drugo, rok za isporuku moze biti i 3643 mjeseca ili godine, ako si a)bio upoznat s time unaprijed i b)pristao na to. 

 

ako rok nije definiran, mora od strane trgovca biti debelo opravdano sto roba nije promptno isporucena.

  

 Zakonski je 30 dana, ako nije drugačije ugovreno. Nakon 30 dana, zakonski imaš pravo i na kamate, samo kako to istjerati ne znam, je li dovoljna samo prijava inspektoratu nakon prepiske s prodavačem?

15 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Sredinom 4. mjeseca pokvario mi se monitor u jamstvu. Kontaktiram trgovinu, dogovaram prikup od strane servisa dostavnom službom na adresi. Slikam ga prije predaje, predajem ga i odvoze ga. Putem se pakiranje raspalo i kontaktiraju me idući dan hoću li ja pakirati ponovno ili da oni pakiraju pa pošalju na servis. U dogovoru s njima, ponovno se pakira paket i šalje na servis. Tu uređaj nestaje na gotovo mjesec dana. Servis šalje upite i nakon neka 3 tjedna bez informacija, pokrećemo potražni postupak. Za tjedan dana javljaju da su našli monitor, pitaju želim li da ga šalju na servis ili da mi ga vrate. Biram servis.

 

Dan-dva kasnije javljaju se iz servisa s odbijenicom jamstva, jer im je stigao uništen i prilažu slike. Monitor doista jest uništen. Šaljem slike slikane prije predaje kao dokaz da sam monitor predao neokrznut. Šalje se odštetni zahtjev dostavnoj službi u vrijednosti monitora, jer je uništen u transportu. Oni tri tjedna ignoriraju zahtjev, te nakon treće eskalacije, voditelj servisa ponovno odbija zahtjev s istim obrazloženjem. Stigao je oštećen, mi tu ništa ne možemo i žele naplatiti povrat monitora prema meni.

 

Odbijam povrat, tražim eskalaciju i dodatno obrazloženje. Nakon još malo vremena, nude odštetu u visini od 165,90 EUR, što ne pokriva niti 10% vrijednosti robe. Eskalirano prema trgovini, dobavljaču, dostavnoj službi. Jedni upiru prstom u druge.

 

Trgovina kaže da ne može ništa jer je servis sve organizirao (od prikupa nadalje).

Dobavljač kaže da ne mogu ništa jer je uređaj fizički oštećen u transportu i šalje me servisu da to riješi s dostavnom službom.

Dostavna služba kaže da su oni pogriješili i nude 165,90 EUR što su navodno dužni prema ugovoru koji imaju sa servisom, a što ne odgovara ni približnoj vrijednosti uređaja.

 

Cijela situacija traje već dva mjeseca, pa bih rekao i da je razumni rok za rješavanje problema prošao.

 

Zvao sam Min.Go. i oni kažu da je tu trgovina trebala riješiti situaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima: https://www.zakon.hr/z/75/zakon-o-obveznim-odnosima.

 

Imao sam inicijalni sastanak s odvjetnikom, isto mi je rečeno da me zakon štiti i da ne bi trebali raditi probleme.

 

Ima li tko prijedlog prije slanja opomene?

 

 

Moj PC  
1 0 hvala 0
8 mjeseci
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
softwaremaniac kaže...

Sredinom 4. mjeseca pokvario mi se monitor u jamstvu. Kontaktiram trgovinu, dogovaram prikup od strane servisa dostavnom službom na adresi. Slikam ga prije predaje, predajem ga i odvoze ga. Putem se pakiranje raspalo i kontaktiraju me idući dan hoću li ja pakirati ponovno ili da oni pakiraju pa pošalju na servis. U dogovoru s njima, ponovno se pakira paket i šalje na servis. Tu uređaj nestaje na gotovo mjesec dana. Servis šalje upite i nakon neka 3 tjedna bez informacija, pokrećemo potražni postupak. Za tjedan dana javljaju da su našli monitor, pitaju želim li da ga šalju na servis ili da mi ga vrate. Biram servis.

 

Dan-dva kasnije javljaju se iz servisa s odbijenicom jamstva, jer im je stigao uništen i prilažu slike. Monitor doista jest uništen. Šaljem slike slikane prije predaje kao dokaz da sam monitor predao neokrznut. Šalje se odštetni zahtjev dostavnoj službi u vrijednosti monitora, jer je uništen u transportu. Oni tri tjedna ignoriraju zahtjev, te nakon treće eskalacije, voditelj servisa ponovno odbija zahtjev s istim obrazloženjem. Stigao je oštećen, mi tu ništa ne možemo i žele naplatiti povrat monitora prema meni.

 

Odbijam povrat, tražim eskalaciju i dodatno obrazloženje. Nakon još malo vremena, nude odštetu u visini od 165,90 EUR, što ne pokriva niti 10% vrijednosti robe. Eskalirano prema trgovini, dobavljaču, dostavnoj službi. Jedni upiru prstom u druge.

 

Trgovina kaže da ne može ništa jer je servis sve organizirao (od prikupa nadalje).

Dobavljač kaže da ne mogu ništa jer je uređaj fizički oštećen u transportu i šalje me servisu da to riješi s dostavnom službom.

Dostavna služba kaže da su oni pogriješili i nude 165,90 EUR što su navodno dužni prema ugovoru koji imaju sa servisom, a što ne odgovara ni približnoj vrijednosti uređaja.

 

Cijela situacija traje već dva mjeseca, pa bih rekao i da je razumni rok za rješavanje problema prošao.

 

Zvao sam Min.Go. i oni kažu da je tu trgovina trebala riješiti situaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima: https://www.zakon.hr/z/75/zakon-o-obveznim-odnosima.

 

Imao sam inicijalni sastanak s odvjetnikom, isto mi je rečeno da me zakon štiti i da ne bi trebali raditi probleme.

 

Ima li tko prijedlog prije slanja opomene?

 

 

ChatGPT to ok složi

12 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Da li si slao monitor direktno u trgovinu ili u ovlašteni servis? Ako je išlo preko servisa, onda servis, ondosno njena dostavna služba treba nadoknaditi štetu koja je učinjena. Ovlašteni servis je sam trebao znati kolika je vrijednost tog uređaja te prema tome podići vrijednost osiguranja, jer očito dostavna služba daje maksimalnu vrijednost koliko im iznosi osiguranje artikla. 


Preko koga je išao prikup toga paketa, njemu šalji opomenu za rješavanje štete. 

 
0 0 hvala 0
12 mjeseci
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
softwaremaniac kaže...

Imao sam inicijalni sastanak s odvjetnikom, isto mi je rečeno da me zakon štiti i da ne bi trebali raditi probleme.

 

Ima li tko prijedlog prije slanja opomene? 

 Bio si kod odvjetnik i sad po forumu ispituješ što da radiš? Ne kužim.

Pa valjda te odvjetnik trebao uputiti u proceduru.

 

Ne šalješ ti nikakvu opomenu, ti trebaš poslati pisani prigovor pravnoj osobi koja je organizirala prikup, to je dakle servis - s njima se jedino sporiš, ne zanima te dostavna služba.

Servis po zakonu mora odgovoriti u roku 14 dana na taj prigovor, ukoliko je odgovor negativan za tebe, onda se obraćaš inspekciji i prilažeš taj prigovor.

Znači, za sve mora biti PISANI TRAG, nikakvo zvanje telefonom, usmeni savjeti i dogovori.

To je sva filozofija.

 

Ali, nemoj se previše pouzdati u HR inspekciju i to što je zakon na "tvojoj strani", jer dok oni obrade tvoj zahtjev proći će 3 godine, ali jedino to možeš.

Eventualno još možeš pokrenuti privatnu tužbu.

15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Texpi kaže...

Da li si slao monitor direktno u trgovinu ili u ovlašteni servis? Ako je išlo preko servisa, onda servis, ondosno njena dostavna služba treba nadoknaditi štetu koja je učinjena. Ovlašteni servis je sam trebao znati kolika je vrijednost tog uređaja te prema tome podići vrijednost osiguranja, jer očito dostavna služba daje maksimalnu vrijednost koliko im iznosi osiguranje artikla. 


Preko koga je išao prikup toga paketa, njemu šalji opomenu za rješavanje štete. 

 Kontakt s trgovinom i u dogovoru s njima direktno servis je organizirao prikup putem dostavne službe.

SharkZ kaže...
softwaremaniac kaže...

Imao sam inicijalni sastanak s odvjetnikom, isto mi je rečeno da me zakon štiti i da ne bi trebali raditi probleme.

 

Ima li tko prijedlog prije slanja opomene? 

 Bio si kod odvjetnik i sad po forumu ispituješ što da radiš? Ne kužim.

Pa valjda te odvjetnik trebao uputiti u proceduru.

 

Ne šalješ ti nikakvu opomenu, ti trebaš poslati pisani prigovor pravnoj osobi koja je organizirala prikup, to je dakle servis - s njima se jedino sporiš, ne zanima te dostavna služba.

Servis po zakonu mora odgovoriti u roku 14 dana na taj prigovor, ukoliko je odgovor negativan za tebe, onda se obraćaš inspekciji i prilažeš taj prigovor.

Znači, za sve mora biti PISANI TRAG, nikakvo zvanje telefonom, usmeni savjeti i dogovori.

To je sva filozofija.

 

Ali, nemoj se previše pouzdati u HR inspekciju i to što je zakon na "tvojoj strani", jer dok oni obrade tvoj zahtjev proći će 3 godine, ali jedino to možeš.

Eventualno još možeš pokrenuti privatnu tužbu.

 Ma pitam čisto prije nego se upustim u sve to da čujem iskustva drugih. Bio je samo razgovor da vidimo da li uopće ima smisla ganjati (da li ima pravne osnove).

 

Opomena se odnosila na odvjetničku opomenu, ne na moju. Prigovori su poslani na sve tri strane (dostavna služba, trgovina, servis), kako su i trebali biti.

 

Imam prepiske sa svima.

12 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Ako je servis organizirao prikup, onda njih ganjaš, realno kakve veze ima trgovina sa time? Da je trgovina organizirala onda bi ganjao nju. Trgovinu ganjaš ako servis ne popravi monitor, pa odobri povrat novaca ili ti nude nešto što ti ne odgovara, ali ovo je drugačiji slučaj, odgovoran je onaj tko je organizirao prikup.

 

Samo pitanje u svemu tome je kako je taj monitor bio zapakiran da se pakiranje raspalo? Ako je bilo neadekvatno zapakirano, prvotno je to trebao dostavljač odbiti preuzeti, zna se kako se moraju pakirati osjetljive stvari, pa nije to cigla da možeš poslati u vrećici. 

 
1 0 hvala 0
8 mjeseci
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
softwaremaniac kaže...

S kime si slao paket?

15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Texpi kaže...

Ako je servis organizirao prikup, onda njih ganjaš, realno kakve veze ima trgovina sa time? Da je trgovina organizirala onda bi ganjao nju. Trgovinu ganjaš ako servis ne popravi monitor, pa odobri povrat novaca ili ti nude nešto što ti ne odgovara, ali ovo je drugačiji slučaj, odgovoran je onaj tko je organizirao prikup.

 

Samo pitanje u svemu tome je kako je taj monitor bio zapakiran da se pakiranje raspalo? Ako je bilo neadekvatno zapakirano, prvotno je to trebao dostavljač odbiti preuzeti, zna se kako se moraju pakirati osjetljive stvari, pa nije to cigla da možeš poslati u vrećici. 

 Jasno, ma servis i odbija popravak, zato sam ja inicijalno mislio trgovina, ali ovo je za ganjati njih. Ja sam predao uredno zapakirano, nije bila originalna kutija doduše, ali svejedno. Sama dostavna služba je priznala da se njima u depou raspala kutija.

Novice kaže...
softwaremaniac kaže...

S kime si slao paket?

 Nisam ja, nego servis, ali ne bih javno pisao ime zbog anonimnosti (bar zasad)

8 mjeseci
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
softwaremaniac kaže...

 Nisam ja, nego servis, ali ne bih javno pisao ime zbog anonimnosti (bar zasad)

Ma koja dostavna služba? Nadam se da nije gls jer tu nema kruha

16 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

-imati pravo, zakonski, i ostvariti nisu baš istoznačnice :) .. teoretski da, realno možda-teško, tj u ovom primjeru-slučaju sve izgleda upravo tako, ne slučajno .. od uvodnog pisanja posta, dogovaranja oko slanja reklamacije, je 'zvučalo' kao priprema scenarija upravo ovakvog završetka, igra trgovne i dobavljača koji napravi 'uslugu' fizičkog kvara i time eliminira jamstveno pokriće i odgovornost trgovine, .. dok sama dostava igra na naivnost, neznanje i niski iznos naknade ako pošiljka nije dodatno osigurana na viši iznos, što je u ovom slučaju jasno da nije.. epilog, 'ujo vuk magare'. Kao scenarij koji je trgovina smislila i odigrala s dostavom, a tad vrlo teško nešto više od onog što nude, uz tužbu i proces koji može potrajati.. u čemu kupac nema nikakve dodatne koristi, samo trošak odvjetnika i procesa koji po završetku može biti nadoknađen, no nije dodatna korist kupcu, nije interes kupca, dok izgleda da je trgovina iz nekog razloga upravo to željela.. ''e-nećeš!'' .. tj moguća posljedica nekog prijašnjeg natezanja, svađe-prijave.. ili početno s ovom reklamacijom, pri čemu ni trgovina nema korist, no ponekad je dovoljna tvrdoglavost, neki iracionalni razlog, ne pravno-tehnički-logički.. nego ljduski. .. i kako se sve može 'ljudski dogovoriti', može se zakomplicirati, ovisno što se želi. .. a čitava ova priča-primjer-postovi upravo tako zvuči, 'e-nećeš.' .. i tad podsjetnik da imati pravo i ostvariti nije baš isto. + vrijeme +novac.. bez neke koristi osim 'pokazao sam mu'. .. realnost i zato jer se može, jer inspektorata praktički poscovidovski nema pa da bi se to riješilo brže-lakše, bez pingponganja kroz dostavu, treću stranu priče koja mijenja sve, tko je za što i u kojem iznosu odgovoran. ... pa mišljenje, u ovom slučaju kupac nema šanse, jer druga strana to ne želi, ne zato jer pravno nešto može-nemože.. inat i sl.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
 
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
ihush kaže...

-imati pravo, zakonski, i ostvariti nisu baš istoznačnice :) .. teoretski da, realno možda-teško, tj u ovom primjeru-slučaju sve izgleda upravo tako, ne slučajno .. od uvodnog pisanja posta, dogovaranja oko slanja reklamacije, je 'zvučalo' kao priprema scenarija upravo ovakvog završetka, igra trgovne i dobavljača koji napravi 'uslugu' fizičkog kvara i time eliminira jamstveno pokriće i odgovornost trgovine, .. dok sama dostava igra na naivnost, neznanje i niski iznos naknade ako pošiljka nije dodatno osigurana na viši iznos, što je u ovom slučaju jasno da nije.. epilog, 'ujo vuk magare'. Kao scenarij koji je trgovina smislila i odigrala s dostavom, a tad vrlo teško nešto više od onog što nude, uz tužbu i proces koji može potrajati.. u čemu kupac nema nikakve dodatne koristi, samo trošak odvjetnika i procesa koji po završetku može biti nadoknađen, no nije dodatna korist kupcu, nije interes kupca, dok izgleda da je trgovina iz nekog razloga upravo to željela.. ''e-nećeš!'' .. tj moguća posljedica nekog prijašnjeg natezanja, svađe-prijave.. ili početno s ovom reklamacijom, pri čemu ni trgovina nema korist, no ponekad je dovoljna tvrdoglavost, neki iracionalni razlog, ne pravno-tehnički-logički.. nego ljduski. .. i kako se sve može 'ljudski dogovoriti', može se zakomplicirati, ovisno što se želi. .. a čitava ova priča-primjer-postovi upravo tako zvuči, 'e-nećeš.' .. i tad podsjetnik da imati pravo i ostvariti nije baš isto. + vrijeme +novac.. bez neke koristi osim 'pokazao sam mu'. .. realnost i zato jer se može, jer inspektorata praktički poscovidovski nema pa da bi se to riješilo brže-lakše, bez pingponganja kroz dostavu, treću stranu priče koja mijenja sve, tko je za što i u kojem iznosu odgovoran. ... pa mišljenje, u ovom slučaju kupac nema šanse, jer druga strana to ne želi, ne zato jer pravno nešto može-nemože.. inat i sl.

 Nije bilo svađe, dapače, vrlo ugodna suradnja, i to dugogodišnja, bez ijedne trzavice. Tako da nije osveta u pitanju.

16 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

-neobično, .. pogotovo gledajući što se događalo i lom-oštećenje pošiljke.

 

-ostaje ti natezanje s dostavom, koja kod zaprimanja prihvaća ili odbija paket ako nije odgovarajuće-adekvatno zaštićeno.. tj jednom kad prime paket tad su odgovorni, no problem je iznos, osiguranje po vrijednosti-cijeni što se tad dodatno ugovara i naplaćuje.. bez tog dijela teško da ćeš dobiti više, jedino skratiti natezanje ako pokušaju da nije bio adekvatno zaštićen-pakiran.. tu im ne daj disati, jer ako su zaprimili, tad je adekvatno.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

Dostavna služba je pristala isplatiti minimalnu odštetu, jer je tako u ugovoru o poslovnoj suradnji sa servisom koji imaju. Ni u jednom trenu nije mi bilo ponuđeno da nadoplatim. Dapače, tek kasnije sam doznao da nema dodatnog osiguranja kad sam vidio izvještaj/prigovor dostavne službe.

 

Paket su preuzeli bez ijednog prigovora. Tek su me naknadno zvali i htjeli mi vratiti "neadekvatno zapakiran" paket, za dan ili dva.

10 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
softwaremaniac kaže...
Texpi kaže...

Ako je servis organizirao prikup, onda njih ganjaš, realno kakve veze ima trgovina sa time? Da je trgovina organizirala onda bi ganjao nju. Trgovinu ganjaš ako servis ne popravi monitor, pa odobri povrat novaca ili ti nude nešto što ti ne odgovara, ali ovo je drugačiji slučaj, odgovoran je onaj tko je organizirao prikup.

 

Samo pitanje u svemu tome je kako je taj monitor bio zapakiran da se pakiranje raspalo? Ako je bilo neadekvatno zapakirano, prvotno je to trebao dostavljač odbiti preuzeti, zna se kako se moraju pakirati osjetljive stvari, pa nije to cigla da možeš poslati u vrećici. 

 Jasno, ma servis i odbija popravak, zato sam ja inicijalno mislio trgovina, ali ovo je za ganjati njih. Ja sam predao uredno zapakirano, nije bila originalna kutija doduše, ali svejedno. Sama dostavna služba je priznala da se njima u depou raspala kutija.

Novice kaže...
softwaremaniac kaže...

S kime si slao paket?

 Nisam ja, nego servis, ali ne bih javno pisao ime zbog anonimnosti (bar zasad)

 Mislim da ćeš biti hebana strana... po čijoj procjeni je uredno zapakirano? Vjerujem da si mislio odgovarajuće/adekvatno zapakirano. Mislim možemo se tu mi natezati ali... zna li dostavljač šta preuzima (retoričko pitanje)? Lako je sada palamuditi ali originalna ambalaža je ipak nekakva garancija u transportu... tvoje "uredno zapakirano" vrijedi kao i moje palamuđenje tu na forumu.

Poruka je uređivana zadnji put pet 20.6.2025 19:33 (miki_the_pirat).
8 mjeseci
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
miki_the_pirat kaže...

 Mislim da ćeš biti hebana strana... po čijoj procjeni je adekvatno zapakiran? Mislim možemo se tu mi natezati ali... zna li dostavljač šta preuzima (retoričko pitanje)? Lako je sada palamuditi ali originalna ambalaža je ipak nekakva garancija u transportu... tvoje "uredno zapakirano" vrijedi kao i moje palamuđenje tu na forumu.

GLS ti ima nedvosmisleno napisano što je adekvatna ambalaža, originalna ambalaža u drugoj kutiji sa ispunom između inaće ne priznaju, to je i u uvjetima korištenja.

10 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Novice kaže...
miki_the_pirat kaže...

 Mislim da ćeš biti hebana strana... po čijoj procjeni je adekvatno zapakiran? Mislim možemo se tu mi natezati ali... zna li dostavljač šta preuzima (retoričko pitanje)? Lako je sada palamuditi ali originalna ambalaža je ipak nekakva garancija u transportu... tvoje "uredno zapakirano" vrijedi kao i moje palamuđenje tu na forumu.

GLS ti ima nedvosmisleno napisano što je adekvatna ambalaža, originalna ambalaža u drugoj kutiji sa ispunom između inaće ne priznaju, to je i u uvjetima korištenja.

 Čovjek je napisao da NIJE originalna ambalaža ali je "uredno zapakirano"

... dozvoljavam da sam krivo shvatio tvoj post i šta si htio reći

Poruka je uređivana zadnji put pet 20.6.2025 19:38 (miki_the_pirat).
8 mjeseci
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
miki_the_pirat kaže...
Novice kaže...
miki_the_pirat kaže...

 Mislim da ćeš biti hebana strana... po čijoj procjeni je adekvatno zapakiran? Mislim možemo se tu mi natezati ali... zna li dostavljač šta preuzima (retoričko pitanje)? Lako je sada palamuditi ali originalna ambalaža je ipak nekakva garancija u transportu... tvoje "uredno zapakirano" vrijedi kao i moje palamuđenje tu na forumu.

GLS ti ima nedvosmisleno napisano što je adekvatna ambalaža, originalna ambalaža u drugoj kutiji sa ispunom između inaće ne priznaju, to je i u uvjetima korištenja.

 Čovjek je napisao da NIJE originalna ambalaža ali je "uredno zapakirano"

... dozvoljavam da sam krivo shvatio tvoj post i šta si htio reći

Ma poanta je da oni imaju takve uvjete koje malotko može ispuniti

10 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

Slažem se... ali ja od mog TV-a od 700€ još uvijek imam original ambalažu, a da imam duplo skuplji monitor ambalaža bi bila u klimatiziranom prostoru - zezam, znam da je to teško čuvati ako si u stanu... al jbg... stavi se u situaciju dostavljača - ne znaš šta preuzimaš jer je u nekakvoj kutiji na kojoj ne piše kako ju "hendlati"... "baciš" u kombi i ajmo... možda još koja "sjedne" na nju... meni to ne zvuči kao osnova za ganjati dostavljača - koji je objektivno kriv (naravno, ukoliko je adekvatno zapakirano) al ajd ga znaj... pravo i pravda odavno nisu u korelaciji

Poruka je uređivana zadnji put pet 20.6.2025 19:50 (miki_the_pirat).
15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

Dostavljač je znao što preuzima i paket je pregledan prilikom preuzimanja od strane dostavljača. Čim ga je prihvatio preuzeti, znači da je bio OK.  

10 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
softwaremaniac kaže...

Dostavljač je znao što preuzima i paket je pregledan prilikom preuzimanja od strane dostavljača. Čim ga je prihvatio preuzeti, znači da je bio OK.  

U principu da, ali...

Evo situacija, stabiš kufer u bus (u bunker ispod) i po putu ispadne... vjerovao ili ne imao sam takvu situaciju di se bunker otvorio i pol kufera se rasulo od Učke prema Matuljima (vozio sam iza busa i zovem frenda koji je bio prometnik u toj firmi koja je vozila, zove on šoleta, bus se vrati i pokupi se većina... svi po 500kn odštete i moš se hebat ako si u kuferu imao 5k kn vrijedan laptop)... to je bilo prije EU pa ne znam jel se šta promjenilo, ali to da je dostavna služba preuzela i da si time zaštićen... hm... ne zvuči mi kao nešto što bi se održalo na sudu

Poruka je uređivana zadnji put pet 20.6.2025 20:56 (miki_the_pirat).
8 mjeseci
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Ne znam kako ide sa odštetama, pretpostavljam da se dobija protivrijednost uređaja u trenutku oštećenja. Tj ne dobiva se vrijednost novog takvog nego korištenog (jer je i taj razbijeni korišten/polovan/nije nov).

 
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Pa tu jedini tko u svemu može biti odgovoraj je servis, koji je slao prikup, znao je kolika je vrijednost paketa, i znali su koliko je osiguranje. Monitor je isto tako mogao biti i zapakiran u original ambalaža, pa se također slomit, nebi bilo nikakve razlike. Dostavnu službu ne možeš naganjati, jer ih nisi niti ti zvao da preuzmu paket. Trgovina također nema ništa s time, jer nije u pitanju reklamacija, nego šteta koja je nastala na relaciji ti - servis. Naganjaj servis dok ne priznaju cijelu štetu. 

 
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Stvar je čista da ne može biti čistija.

Onaj tko je napravio nalog i preuzeo paket, jedini preuzimaju odgovornost i jedini su koji to mogu i moraju riješiti. 

To što servis je mutav i zna što preuzima, koja je vrijednost, te ne osigura paket u dostavnoj službi na veći iznos, je njihov problem.  Isto tako ako si kao dostavna služba preuzeo odgovornost i već rekao da si kriv, onda si kriv i isplati/popravi/zamjeni stvar koju si potrgao...


Jer gledajući, što bi bilo da se izgubio? da ga je netko ukrao? da je skladište izgorilo? Jednostavno, dostavna služba isplacuje osiguranje svojem kljentu u ovom slučaju servisu, a servis onda riješava to sa strankom od koje je preuzeo paket.

 

Tako i sam možeš poslati paket nekom dostavnom službom i ako si ti slao, i to se dogodilo, tvoja je odgovornost da čitaš pravila dostavne službe i tvoj je problem što nisi čitao i slao s nekom drguom službom tj osigurao paket kako treba.....

 

Prijavi servis i dostavnu službu, priloži sve dokaze što su ti pisali, i biti će riješeno u tvoju korist, kada, ne znam, ali 100% bude servis ili dostavna služba morali isplatiti full iznos koliko vrijedi artikl po trenutnoj vrijednosti.
Mada, prije će to biti servis tj onaj tko je radio nalog, jer dostavna služba ima jasno definirana pravila, i ako radiš s njima, upoznat si i s njihovim pravilima pa onda valjda i znaš što će biti ako se paket izgubi ili potrga, ukrade, zapali....

 

Novice kaže...

Ne znam kako ide sa odštetama, pretpostavljam da se dobija protivrijednost uređaja u trenutku oštećenja. Tj ne dobiva se vrijednost novog takvog nego korištenog (jer je i taj razbijeni korišten/polovan/nije nov).

 Onako kako trgovina/servis ima pod ugovorom dogovoreno sa dostavnom službom ili kako plai dodatno osiguranje. Zato ako šaljete išta, pročitajte prije uvjete dostavne službe, je neki imaju 100e, neki 400, neki više....a i ima uvijek opcija da se plati dodatno osiguranje pa si miran...

 

Ako je pokrivena cifra u dostavnoj službi, onda dostavna služba traži dokaz vrijednosti i sukladno tome gledaju da li mogu nabaviti novi, polovni ili popraviti ovaj da im se isplati. Uglavnom funkcionira kao bilo koje osiguranje, samo naravno, mora biti i osigurano a nea kao ovo gore.... 100e osiguranje za 3000e artikl...kako da ne

Poruka je uređivana zadnji put pet 20.6.2025 22:32 (FakeDeath).
Moj PC  
1 0 hvala 0
16 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

-jedan od teoretski mogućih-idealnih scenarija ove priče: :)

.. uvod, tv nije nov, neispravan tj reklamacija.. stvarna vrijednost recimo ispravnog-polovnog bi bila recimo 50% novog, no za neispravnog nema realne cijene-vrijednosti, nula..

-no pod jamstvom.. i da nema kvara-loma-dostave, servis bi zaprimio i pod jamstvom otklonio kvar, ili ako nije u jamstvu odbio.. tj tad bi servis-trošak platio vlasnik.

-sad imamo treću ping-pong stranu u slučaju-problemu, tj on je odgovoran za stanje-lom-oštećenje, no ne za reklamirani kvar koji bi bio pod jamstvom.. i sad scenarij, .. servis obavi popravak, sve, početni kvar pod jamstvom na teret jamstva i dodatni-fizički, na teret dostave koja je uzrokovala fizičko oštećenje, pri čemu nema povrata-isplate novca pa tako ni tog problema vrijednosti-cijene.

-jedini problem je da servis neće zaprimiti pod tim uvjetima i utjerivati dug za razliku od dostavljača, kao što ni dostava ne mora pristati na takav dogovor-riješenje.. tj kad bi svi željeli riješenje i malo dobre volje, moglo bi se tako, no često je lakše dobiti jakcpot na lotu nego to tako dogovoriti. .. i u toj priči na kraju kupac ima ispravan tv, popravljen, pod jamstvom, a ako je ostatak troška unutar onog iznosa koji bi dostava nadoknadila u takvom sporu, tad je i njima to novčano-ljudski prihvatljivo.. no meni priča izgleda kao da je od početka pripremljana upravo suprotne želje, pa ovakav scenarij-dogovor ne očekujem kao realno moguć, no ako se varam, ako je stvarno u odnosima i željama sve ok, tad ne vidim razlog da se tako nešto ne dogovori, sa servisom i dostavnom službom, pri čemu će dostava platiti svoj dio troška a pogotovo ako bi taj iznos bio dovoljno blizu spomenutih 160€ ... tj jedini problem je da sevis mora tako razdvojiti-odraditi trošak popravka tv-a do ispravnog stanja i ako fizički dio kvara ne prelazi previše od te cifre, tj to bi i dalje bilo na teret dostave, no tek po prijavi-tužbi ili nagodbi u kojoj oni na to pristaju, ako ne pristanu teško da će biti euro više od spomenutog iznosa 160..

 

-može li se? -sve se može ako se hoće... no pravila, zakoni, čak ni odvjetnik to ne jamče, svaki slučaj je za sebe i ako je moguće ovo treba tako ''ljudski'' dogovoriti-riješiti, može se.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put pet 20.6.2025 22:39 (ihush).
 
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
FakeDeath kaže...

Stvar je čista da ne može biti čistija.

Onaj tko je napravio nalog i preuzeo paket, jedini preuzimaju odgovornost i jedini su koji to mogu i moraju riješiti. 

To što servis je mutav i zna što preuzima, koja je vrijednost, te ne osigura paket u dostavnoj službi na veći iznos, je njihov problem.  Isto tako ako si kao dostavna služba preuzeo odgovornost i već rekao da si kriv, onda si kriv i isplati/popravi/zamjeni stvar koju si potrgao...


Jer gledajući, što bi bilo da se izgubio? da ga je netko ukrao? da je skladište izgorilo? Jednostavno, dostavna služba isplacuje osiguranje svojem kljentu u ovom slučaju servisu, a servis onda riješava to sa strankom od koje je preuzeo paket.

 

Tako i sam možeš poslati paket nekom dostavnom službom i ako si ti slao, i to se dogodilo, tvoja je odgovornost da čitaš pravila dostavne službe i tvoj je problem što nisi čitao i slao s nekom drguom službom tj osigurao paket kako treba.....

 

Prijavi servis i dostavnu službu, priloži sve dokaze što su ti pisali, i biti će riješeno u tvoju korist, kada, ne znam, ali 100% bude servis ili dostavna služba morali isplatiti full iznos koliko vrijedi artikl po trenutnoj vrijednosti.
Mada, prije će to biti servis tj onaj tko je radio nalog, jer dostavna služba ima jasno definirana pravila, i ako radiš s njima, upoznat si i s njihovim pravilima pa onda valjda i znaš što će biti ako se paket izgubi ili potrga, ukrade, zapali....

 

Novice kaže...

Ne znam kako ide sa odštetama, pretpostavljam da se dobija protivrijednost uređaja u trenutku oštećenja. Tj ne dobiva se vrijednost novog takvog nego korištenog (jer je i taj razbijeni korišten/polovan/nije nov).

 Onako kako trgovina/servis ima pod ugovorom dogovoreno sa dostavnom službom ili kako plai dodatno osiguranje. Zato ako šaljete išta, pročitajte prije uvjete dostavne službe, je neki imaju 100e, neki 400, neki više....a i ima uvijek opcija da se plati dodatno osiguranje pa si miran...

 

Ako je pokrivena cifra u dostavnoj službi, onda dostavna služba traži dokaz vrijednosti i sukladno tome gledaju da li mogu nabaviti novi, polovni ili popraviti ovaj da im se isplati. Uglavnom funkcionira kao bilo koje osiguranje, samo naravno, mora biti i osigurano a nea kao ovo gore.... 100e osiguranje za 3000e artikl...kako da ne

 Ovo je bilo moje inicijalno shvaćanje slučaja kao i trgovine. Servis se poziva na Zakon o obveznim odnosima i forsiraju da se obratim trgovini za sve dalje. Forsiraju i da preuzmem oštećeni uređaj, što sam odbio, pa sad prijete naplatom ležarine. Odbijaju daljnju komunikaciju i zatvorili su servisni slučaj.

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice