Web Retailer Award 2022: Najbolje web trgovine u Hrvatskoj i regiji!

Na E-commerce Jam konferenciji održanoj u četvrtak u Tvornici kulture, svečano su dodijeljena priznanja najboljim web trgovinama u regiji u sklopu Web Retailer Award 2022 natjecanja

Gorden Knezović petak, 11. studenog 2022. u 05:00

Na E-commerce Jam konferenciji održanoj u četvrtak u Tvornici kulture, svečano su dodijeljena priznanja najboljim web trgovinama u regiji u sklopu Web Retailer Award 2022 natjecanja. S tradicijom dužom od desetljeća, Web Retailer Award najveće je natjecanje web trgovina u Adriatic regiji koje se u organizaciji portala Jeftinije.hr, dijela Heureka Grupe, već osmu godinu održava u Hrvatskoj.

Ove se godine na Web Retailer Award prijavila 361 web trgovina iz Hrvatske, Slovenije i Srbije, a u četvrtak je, u sklopu E-commerce Jam konferencije, pod pokroviteljstvom dostavne službe DPD i kartičarske kuće Visa, podijeljeno je čak 58 nagrada u različitim natjecateljskim kategorijama.

U rasprodanoj Tvornici kulture okupili su se europski ecommerce stručnjaci, brojne strane i domaće tvrtke, a Zagreb je, zahvaljujući E-commerce Jam konferenciji na jedan dan postao središte ecommerca u srednjoj i istočnoj Europi.  

David Čreslovnik, izvršni direktor Heureka Grupe u jadranskoj regiji otvorio je E-commerce Jam konferenciju i nakon uvodnih riječi uveo nas u niz Brand Jam predavanja posvećena brand marketingu koja su održali David Pivk direktor marketing u Nike Direct, Daniel Roginski generalni direktor Zalanda za srednju i istočnu Europu te Norman Nielsen iz popularne platforme za putovanja, Omio.

U Performance Jam setu predavanja Maja Bilić iz Googla govorila je o tome kako se nositi s promjenama u mjerenju konverzija koja nas očekuju ukidanjem kolačića, a Igor Jakovljević iz DPD-a predstavio je visoku razinu kvalitete usluge i jedinstveno korisničko iskustvo za kupce i primatelje te priznate logističke kuće.

Slijedio je panel na kojem se razgovaralo o različitim generacijama kupaca kojeg je moderirao Jiri Struk, voditelj brand marketing u Heureka grupi, a na panelu su sudjelovali Boris Trupčević iz Forea, Ana Matković iz HBC Coca-Cola, Ondrej Slama, marketinški stručnjak i certificirani Google predavač te Peter Watson-Wailes, osnivač i izvršni direktor tvrtke Tough & Competent.

Nakon panela uslijedilo je predavanje Marine Jurišić Škurle iz kartičarske kuće Visa, koja je bila jedan od glavnih partnera konferencije. Nakon toga je sjajna Sara Milošević iz Nordeusa podijelila znanja o tome kako iskoristiti TikTok kao komunikacijski kanal u području marketinga i izgradnji brenda, a Liraz Margalit, doktorica psihologije, otkrila nam je tajne koje oblikuju izbor potrošača. Za kraj je Aljoša Jenko, izvršni direktor Httpoola, govorio o aktualnim trendovima u digitalnom oglašavanju i integriranim rješenjima za digitalno oglašavanje na mobilnim uređajima, tabletima i računalima.

Nakon niza inspirativnih predavanja uslijedila je svečana dodjela Web Retailer Award 2022 nagrada, a cijeli je program završio u koncertom benda DeLiri i DJ jam setom.

Izbor kupaca i lidera industrije

Kao uvjet sudjelovanja u Web Retailer Award natjecanju, web trgovine su morale prikupiti ankete s recenzijama svojih online kupaca. Idući je korak bio ocjenjivanje trgovina na dva područja: zadovoljstvo kupaca i tehnička sukladnost trgovine s europskim standardima sigurne online kupovine. Potom su tri online trgovine s najvišim ocjenama iz svake kategorije, uvrštene među finaliste.

Najbolje ocijenjene web trgovine ušle su u uži krug natjecanja u kojem ih je ocjenjivala međunarodna komisija vrhunskih ecommerce stručnjaka.

“Drago nam je da broj web trgovina prijavljenih na Web Retailer Award iz godine u godinu raste, što je jasan signal da web trgovce zanima koliko dobro kotiraju u odnosu na druge. Iznimno je važna i činjenica da teže napretku i kontinuiranom usavršavanju u želji da svojim kupcima ponude što bolje iskustvo kupovine. Potrošači u Adriatic regiji su sve zahtjevniji i vještiji u online kupnji, a ovakva natjecanja mogu pomoći web trgovinama da postignu izvrsnost i još veći uspjeh.“, naglasila je direktorica marketinga na Jeftinije.hr i predsjednica ovogodišnje WRA stručne komisije Polona Stanovnik.

Glavna nagrada, Best in Adriatic Award pripala je slovenskoj web trgovini bigbang.si, People’s Choice Award u Hrvatskoj je otišla u ruke web trgovine bijela-tehnika.hr, Web Challenger Award pripao je web trgovini s opremom za kućne ljubimce pethomeshop.hr, Web Champion Award pripao je trgovini malinca.hr dok je web trgovina senzacionalno.hr ponijela posebnu nagradu komisije Committee Award.