sve je teže prepoznati oglas u Googleovom pretraživaču od traženih pojmova

Prošli je tjedan Google počeo uvoditi novi izgled svojih rezultata pretraživanja na radnoj površini, što otežava prepoznavanje između rezultata pretraživanja i oglasa koji se nalaze iznad njih. Razlika je samo u malo tamnijoj podlozi oglasa i mala crno-bijela ikona “oglas”. Oglasi su na taj način formatirani nalik na rezultate pretraživanja te nije rijetko da korisnici zabunom umjesto na rezultat pretraživanja kliknu na oglas što, naravno, Googleu donosi novac. Tehnički još uvijek postoji razlika između rezultata pretraživanja i oglasa ali je teško vidjeti gdje završava oglas a počinje rezultat pretraživanja i obrnuto.

Do 2013. godine, Google tražilica Chrome je za oglase imao potpuno drugačiju boju pozadine kako bi ih razlikovala od rezultata pretraživanja. Nakon toga nastavio je koristiti jedinstvene boje koje omogućuju korisnicima da brzo i lako uoče gdje završavaju oglasi i počinju rezultati.

Google je djelomično opravdao promjenu naglašavajući kako su pokušali smanjiti broj različitih boja koje se koriste na stranici kako bi unijeli malo više “harmonije” u izgled.

„Teško je ne dobiti osjećaj da se ta harmonija manje sastoji u pružanju boljeg korisničkog iskustva, a više o pomaganju Googleovom prihodu od oglasa#, navodi jedan od komentara. Kako prenosi Digiday, postoje podaci koji sugeriraju da je cilj u stvari bio povećanje zarade. Prema jednoj od agencija za digitalni marketing, stope klikova već su porasle za neke oglase za pretraživačku mrežu na stolnim računalima, a stope klikova za mobilne uređaje za neke svoje klijente povećane su prošle godine sa 17 na 18 posto nakon sličnih promjena Googleovog izgleda mobilnog pretraživanja.

U trećem tromjesečju 2019. Googleova matična tvrtka Alphabet zaradila je gotovo 34 milijarde američkih dolara od Google oglašavanja, od ukupnog prihoda Alphabeta od 40 milijardi dolara.

ranije je u Google Chrome bilo jednostavno razlikovati oglas od rezultata pretraživanja zbog različite pozadine

Podijeli:

 

Vezane objave