Jiri Dvorjancansky, CEO A1Hrvatska

VIPnet d.o.o. službeno promijenio naziv kompanije u A1 Hrvatska d.o.o., a Vip brend za više od 2 milijuna korisnika postaje A1.

Tijekom protekla dva desetljeća razvoj tehnologije uvelike je promijenio način života i potrebe korisnika, tvrtki i društva u cijelosti, što pokazuju i podaci o njihovim navikama. Kada je internet došao u Hrvatsku početkom 90-tih, promet na svjetskoj razini iznosio je svega 100 GB dnevno. Sada A1 mreža u Hrvatskoj bilježi taj promet u samo 15 sekundi. Kada usporedimo volumene podatkovnog prometa prije deset godina i sada, 2008. promet za sve korisnike tijekom cijelog ljeta bio je 80.000 GB; sada je to dnevni promet kojeg naprave samo korisnici A1 roaming usluga. Korisnici na svjetskoj razini sada ostvare sveukupno više od 15 EB mobilnog internet prometa mjesečno, od čega čak 56% čini video sadržaj, a predviđa se porast potrošnje mobilnog prometa na video sadržaj na čak 73% do 2023. Početkom ovog desetljeća 95% korisnika posjećivalo je internetske stranice A1 preko računala, a saga gotovo 70% posjeta dolazi s mobilnih uređaja. A1 web stranice korisnici posjećuju gotovo milijun puta mjesečno. Tijekom 2017., 80% svih korisničkih interakcija s A1 bilo je digitalno, od čega je većina preko aplikacije Moj A1.

A1 nastavlja s razvojem mobilne mreže nove generacije, koja korisnicima omogućava brzine i do 750 Mbit/s, te sa snažnim investicijama u vlastitu optičku mrežu za superbrzi internet koja pokriva 500.000 tisuća kućanstava. Kao brend koji nudi sve konvergentne i ICT aspekte poslovanja kao što su mobilna, fiksna, TV i podatkovna rješenja te rješenja u oblaku i OTT usluge.

Tomato brend neće se mijenjati i kao takav ostaje prisutan na hrvatskom tržištu. B.net će biti dostupan u okviru A1 ponude proizvoda i usluga, a Vip Metronet Business Solutions brend postao je A1 Business Solutions. Uvođenje brenda A1 na svim tržištima A1 Telekom Austria Grupe ne samo da će osnažiti poziciju na europskom telekomunikacijskom tržištu, nego će i omogućiti svim A1 korisnicima na svim A1 tržištima dosljedno i jedinstveno iskustvo brenda.

Podijeli:

Vezane objave