Infobip, globalna tvrtka za komunikacijske platforme u cloudu započeo je sa svojom uslugom omogućavanja aplikacije WhatsApp Business za za korisnike jednog od najvećih telekom operatora u Rusiji Tele 2. WhatApp je najzastupljenija svjetska aplikacija za chat sa svojih 1,6 milijarde korisnika u 180 zemalja.

WhatsApp Business proširuje komunikaciju za poslovne potrebe orijentiranu na kupce, odnosno klijente. Preko nje se omogućava personalizirani dijalog i komunikacija, uključuje i razmjenu medijskog sadržaja, odnosno fotografije visoke rezolucije, razmjenu teksta, datoteka i dokumenata.

Tele 2 Rusia koristit će WhatsApp za korisničku uslugu omogućavajući pretplatnicima da dobiju odgovore na sve korisničke upite, od tarifa do usluga operatora. Korisnička usluga Tele 2, dostupna preko WhatsAppa, bit će operativne na području Rostova na Donu, a cijeloj Rusiji do kraja ove godine. Korisničku i korisničku podršku pružaju operateri Centra za kontakt Tele 2.

Tele 2 također planira unaprijediti dijalog s kupcima poboljšanjem WhatsAppovog bota koji pomaže pretplatnicima da provjere na primjer svoj račun, promijene tarifni plan, aktiviraju ili deaktiviraju uslugu ili pronađu najbliži Tele2 ured.

Direktorica Infobipa Euroasia Ruslana Reznikova očekuje daljnje širenje WhatsApp Businessa u Rusiji.

Infobip sada ima 65 ureda na šest kontinenata koji nude internetsku platformu za razmjenu poruka te se približava brojci od preko sedam milijardi mobilnih uređaja na kojima se koristi njihova aplikacija u više od 190 zemalja odnosno preko 800 telekom mreža.

Podijeli:

Vezane objave