Unatoč negativnostima vezanim uz nedavna narušavanja privatnosti, upotreba društvenih medija je i dalje u usponu. Platforme za društvene medije doživljavaju porast korisnika i veće prosječno vrijeme koje korisnici provode na njima.

Nedavno objavljeno izvješće Ericsson ConsumerLaba, #OMG Social media is here to stay, temeljilo se na odgovorima 2.600 korisnika pametnih telefona u SAD-u i Velikoj Britaniji, kao i intervjuima provedenim u Brazilu, Japanu, Švedskoj, SAD-u i Velikoj Britaniji. Istraživanje je također uključilo podatke iz postojeće baze podataka globalnih korisnika.

Između 2014. i 2018. godine prosječno vrijeme provedeno na aplikacijama za društvene medije produljilo se za gotovo 60 posto. Manje od jedne petine korisnika vjeruje informacijama koje pročitaju u društvenim medijima. Gotovo 70 posto smatra ih da bi se društveni mediji trebali pobrinuti da ne postoji lažni sadržaj na njihovim platformama.

Petina ih vjeruje da će u idućih pet godina iz društvenih medija dobivati još više vijesti.

“Nakon sve ove negativnosti i kritike, naročito vezano uz Cambridge Analytica i druge povrede privatnosti, željeli smo vidjeti jesu li mediji i analitičari u pravu da društveni mediji nazaduju”, rekao je viši savjetnik Ericssona ConsumerLaba André Gualda dodavši: “Moj glavni uvid je da društveni mediji uopće ne nazaduju, već i dalje napreduju.”

Podijeli: