Tvrtka GRAVIS GT,  distirbuter Datalabovog poslovno-informacijskog sustava PANTHEON za Republiku Hrvatsku, zajedno s DATALAB d.d.,  održala je pred više od 300 posjetitelja  ERP konferenciju pod nazivom „Učinkoviti nadzor i novi modeli poslovanja“

U središnjem dijelu konferencije, Andrej Mertelj, predsjednik Uprave Datalab d.d. te PANTHEON konzultanti i partneri, prikazali su prisutnima  kako digitalizacija cjelokupnih poslovnih procesa dovodi do olakšanog  poslovanja i  smanjenja  troškova te kako se uvođenje ovog modela vrlo brzo osjeća i na dobiti tvrtke.

-- tekst se nastavlja nakon oglasa --

 

Predstavljeni su temelji PANTHEON-a X i Poslovanje 4.0 po fazama, s demonstracijom na praktičnim primjerima, tj. put od efikasnog marketinga, pametne prodaje, optimizacije radnih procesa i dokumentacije, kao i PANTHEON povezana partnerska vertikalna rješenja.

U poslijepodnevnom  dijelu slijedile su vrlo posjećene demonstracijske radionice robnog i financijskog modula PANTHEON-a X, a u „PANTHEON X  kutku“ prisutni su mogli provjeriti brzinu rada nove verzije ovog suvremenog ERP-a te iz prve ruke od DATALAB stručnjaka doznati sve što ih o programu zanima.

„Pokazali smo kako će digitalno umrežene tvrtke i sustavi biti još usmjereniji prema željama tržišta, kvaliteti i dodanoj vrijednosti te razvoju novih proizvoda, usluga i poslovnih modela. Pokazali smo da je budućnost  u digitalizaciji i povezivanju, a PANTHEON je već sada spreman predvoditi te trendove i svojim korisnicima olakšati i ubrzati prijelaz na potpuno elektroničko poslovanje. Ujedno koristim priliku zahvaliti svim posjetiteljima, partnerima i pokroviteljima koji su nam pomogli ostvariti ovako kvalitetnu Konferenciju. Ovogodišnja visoka posjećenost i interes prisutnih za našeg događanje govore nam kako su očekivanja za 4. PANCon već sad visoka, što za nas  predstavlja novi  izazov, ali i veliku  motivaciju“, naglasio je zaključujući 3. PANTHEON konferenciju Goran Težak, direktor GRAVIS GT-a, službenog distributera PANTHEON-a za RH.

Datalab PANTHEON  je suvremeni poslovni informacijski sutav za vođenje, upravljanje i razvoj poduzeća. PANTHEON je moderan i pouzdan poslovni program, kreiran  za e-stoljeće, koji korisnicima omogućava stjecanje i zadržavanje konkurentne prednosti koju će svaki korisnik nakon implementacije moći u potpunosti iskoristiti te donositi svoje poslovne odluke na dnevnim informacijama koje u točne i ažurne, a pokrivaju sve segmente poslovanja.

U poslovnom sustavu PANTHEON podržani su svi poslovni procesi za svakodnevno poslovanje korisnika, kao što su back-office poslovanje, vezano za robno-materijalno te financijsko poslovanje – zaprimanje robe, međuskladišno poslovanje, računovodstvo i financije, obračun PDV-a, putni nalozi, kadrovska evidencija, obračun plaća te jednostavna i složena proizvodnja.

PANTHEON  sadrži i Business Inteligence modul, tako da je moguće kreirati i menadžerske izvještaje, analize i sl. Budući da je riječ o ERP-u otvorenog sustava koji radi na MS SQL bazi, moguće je spajanje drugih poslovnih sustava s PANTHEON ERP-om kao centralnim sustavom poslovanja.

Kvalitetu PANTHEONa potvrđuje preko 50.000 zadovoljnih korisnika, ali i medalje za izvrsnost osvojene na informatičkom sajmu CeBIT u Hannoveru 2008.  i 2013.

Podijeli:

 

 

Vezane objave