Gotovo dvije godine nakon pokretanja Addiko Virtualne poslovnice, Addiko banka i dalje je jedina banka na hrvatskom tržištu koja je razvila potpuno digitalan proces odobravanja i isplate kredita za klijente svih banaka. Tijekom pandemije koja je potvrdila važnost ulaganja u digitalne sustave procesi u Virtualnoj poslovnici su dodatno pojednostavljeni, a korisničko iskustvo poboljšano.

Usto, Addiko banka je prva hrvatska tvrtka koje ja prošla opsežnu reviziju prema europskim normama i zadovoljila sve uvjete za video identifikaciju fizičkih osoba za izdavanje Fininih kvalificiranih digitalnih certifikata, što od sada provodi Kontakt centar Addiko banke. Time je Addiko banka korisnicima svoje Virtualne poslovnice omogućila udaljeno elektroničko potpisivanje dokumenata pomoću Fininih digitalnih certifikata u cloudu, bez potrebe izlaženja iz sučelja Virtualne poslovnice.

Proces za dobivanje kredita odvija se u tri koraka, kroz unos podataka, video identifikaciju te elektroničko potpisivanje dokumenata, a isplata kredita je u istom danu ili najkasnije sljedećeg radnog dana.

Dokaz potrebe za transformacijom poslovanja u smjeru digitalnih rješenja je i veliki rast posjećenosti Virtualne poslovnice u 2020. godini, pri čemu je isplaćeno gotovo dvostruko više kredita u odnosu na prošlu godinu. Prema istraživanjima agencije Hendal upravo su bankarske usluge doživjele najveći porast u digitalnom korištenju u Hrvatskoj za vrijeme pandemije. Čak 72% ispitanika je digitalne kanale u najvećoj mjeri koristilo za usluge banaka, a 97% posto ispitanika izjasnilo se kako planiraju nastaviti s pojačanim korištenjem digitalnih usluga i nakon pandemije.

Podijeli:

 

Vezane objave