Digitalni novčanici dobivaju na važnosti u razgovorima ljudi diljem svijeta te dominiraju raspravom o novim načinima plaćanja kao tema 75% razgovora na društvenim mrežama uključenih u istraživanje Mastercarda o digitalnim plaćanjima Digital Payments Study.

Istraživanjem je analizirano više od 3,5 milijuna postova s društvenih mreža kao što su Twitter, Facebook, Instagram, forumi, Google+, YouTube, Vkontakte i Weibo iz 188 tržišta diljem svijeta putem Synthesia. Izvještaj s rezultatima daje uvid u nova rješenja za mobilno plaćanje i kategorizira trendove u različitim regijama.

Istovremeno, potrošači pokazuju povećano zanimanje za primjenu novih tehnologija koje će kupnju učiniti bržom, jednostavnijom i sigurnijom, a tema virtualne stvarnosti generira najviše pozitivnog sentimenta.

U okviru svog petog izdanja, Digital Payments Study (razvijen u partnerstvu s Prime Research i Synthesio) pratio je 3,5 milijuna postova objavljenih 2016. godine diljem svijeta na društvenim mrežama među kojima su i Twitter, Facebook, Instagram te Weibo.

„Tehnologija stvara mogućnost i otvara potencijal svakodnevice s manje gotovine. Ovogodišnja studija zabilježila je promjenu u razini zanimanja za nove načine kupnje i plaćanja koji bi se prije samo nekoliko godina činili gotovo nevjerojatnima“, rekla je Marcy Cohen, potpredsjednica digitalnih komunikacija u Mastercardu.

Rast prihvaćenosti digitalnih novčanika u trgovinama, online i u okviru aplikacija, generirao je više od 2 milijuna spominjanja digitalnih novčanika na društvenim mrežama. Većina razgovora se odvila na Twitteru (84%), a osim plaćanja, potrošači se vesele dodatnim funkcionalnostima kao što su pohrana kartica vjernosti i podrška za plaćanje u sustavima javnog prijevoza.

Nove tehnologije kao što su umjetna inteligencija i pametni asistenti u domu su također na popisu najpopularnijih tema kad je riječ o plaćanju u 2016. Ti novi načini plaćanja izazvali su posebno jak interes potrošača u posljednjem kvartalu 2016., a raspravljalo se o načinima kupnje preko novijih, pametnijih uređaja.

U razgovorima se neprestano ponavljalo da će uspjeh novih tehnologija i novih načina plaćanja ovisiti o sigurnosti i zaštiti koja nadmašuje sadašnju razinu. Gotovo polovica potrošača (43%) izrazila je interes za biometriju i druge forme autentikacije koje će osigurati povećanu sigurnost, smanjiti prevare i omogućiti odmak od tradicionalnih lozinki.

Podijeli:

 

Vezane objave